Hvornår ?
Fra : Skirk

Dato : 01-02-03 14:37

Hvornår har disse film præmiere i danske biografer ?

Gods And Generals og Gangs of New York ?

Fra : Peden

Dato : 01-02-03 14:56

> Hvornår har disse film præmiere i danske biografer ?
>
> Gods And Generals og Gangs of New York ?

Gangs of New Tork har den 14/3, så vist jeg husker ihvertfald.

--
Peter Risager
"Please fasten your seatbelts as we begin our terminal descent into

Fra : DrJack

Dato : 02-02-03 11:14

"Skirk" <kristiansk@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvornår har disse film præmiere i danske biografer ?
>
> Gods And Generals og Gangs of New York ?

Gangs har premiere deb 21/3, Vi har endnu ikke hørt noget på G&G, jeg tror
man afventer resultater fra andre territorier inden man beslutter sig. Den
kommer tidligst op herhjemme sidst på sommeren.

mvh
Christian Rønnow
Nordisk Film Biografer

Fra : Skirk

Dato : 02-02-03 11:36

Ok tak for informationen. Men G&G har præmiere i usa d.21/2 altså i denne
måned sååå kan der virkelig gå så lang tid ?