Så kommer X-Men 2 snart
Fra : Heinz

Dato : 01-02-03 14:24

Så er siten ang. X-Men 2 eller X2 oppe.
Den er spækket med flash og kan ses her http://x2-movie.com/

Heinz

Fra : Per

Dato : 03-02-03 09:26

"Heinz" <tomatoking@thebottle.com> skrev i en meddelelse
news:RZacnWhHGfLiV6ajXTWcqA@giganews.com...
> Så er siten ang. X-Men 2 eller X2 oppe.
> Den er spækket med flash og kan ses her http://x2-movie.com/
>
> Heinz

Den har da været oppe længe?

Fra : PerX ...

Dato : 04-02-03 06:10

In article <RZacnWhHGfLiV6ajXTWcqA@giganews.com>,
tomatoking@thebottle.com says...
> Så er siten ang. X-Men 2 eller X2 oppe.

Ah godt, en film jeg ingen håb eller forventninger har til overhovedet,
andet end at det sikkert bliver noget hjernedødt action - så kan man ikke
blive skuffet *G*

> Den er spækket med flash og kan ses her http://x2-movie.com/

flash.. ja det er jo en god grund til at undgå det website

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 08-02-03 20:48

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in message
> In article <RZacnWhHGfLiV6ajXTWcqA@giganews.com>,
> tomatoking@thebottle.com says...
>
> flash.. ja det er jo en god grund til at undgå det website

Hmm? Hvilke begrundelser ligger der så bag det? Siden ville jo ikke passe i
X-men temaet hvis der ikke var flash, samme gælder T3 siden

Fra : PerX ...

Dato : 09-02-03 02:53

In article <3e455edd$0$215$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
prodox_dk@hotmail.com says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in message

> Hmm? Hvilke begrundelser ligger der så bag det?

Ofte små bogstaver man ikke kan gøre større. Flash har en popup menu til
at zoome ind, men som regl disabler webfolkene den...

Desuden er 9 ud af 10 sider mere besværlige at navigere fordi dem som
laver den rigtig skal rulle sig ud med en masse kunsteriske ting som er
umuligt at regne ud (ihvertfald dem jeg falder over :)

> Siden ville jo ikke passe i
> X-men temaet hvis der ikke var flash, samme gælder T3 siden

Hvad? Du mener de film er flashy? :)

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 09-02-03 12:05

> [...]
> laver den rigtig skal rulle sig ud med en masse kunsteriske ting som er
> umuligt at regne ud (ihvertfald dem jeg falder over :)

Tjoo det kan der være noget om, my bad..Jeg oplever bare ikke selv de
problemer :)

> Hvad? Du mener de film er flashy? :)

Jeg mener bare siderne er lavet som sådan noget "high-tech" så man får en
lille slags teaser om filmen, bare ved at se deres website..

Fra : PerX ...

Dato : 10-02-03 22:57

In article <3e4635ee$0$161$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
prodox_dk@hotmail.com says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in message

> Tjoo det kan der være noget om, my bad..Jeg oplever bare ikke selv de
> problemer :)

Fx, når Westwood laver en ny side til et nyt spil - jeg sidder altid og
tænker over hvad fanden der står på den knap som fortæller mig noget om
spillet - istedet laver de altid en lang historie ud af det - oh well :)

> Jeg mener bare siderne er lavet som sådan noget "high-tech" så man får en
> lille slags teaser om filmen, bare ved at se deres website..

Enig.

Fra : Klaus G.

Dato : 04-02-03 15:27

"Heinz" <tomatoking@thebottle.com> wrote in message
> Så er siten ang. X-Men 2 eller X2 oppe.
> Den er spækket med flash og kan ses her http://x2-movie.com/

Nogen Dato på hvornår den kommer i de danske biografer?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Henrik Thøgersen

Dato : 05-02-03 10:51

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message news:<K4Q%9.52499$Hl6.6707466@news010.worldonline.dk>...
> "Heinz" <tomatoking@thebottle.com> wrote in message
> >
> Nogen Dato på hvornår den kommer i de danske biografer?

2. maj 2003. Kig selv:

http://www.fox-film.dk/fox/index.asp