Re: Future Entertainment er history.....Fo~
Fra : Sune Engsig

Dato : 30-01-03 21:55

Og - jeg glemte noget - hvad er det for noget med en grænse på 80 og 165 kr?

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 31-01-03 10:34

"Sune Engsig" <ingen@mail.her> skrev:

> Og - jeg glemte noget - hvad er det for noget med en grænse på 80
> og 165 kr?

Der skal betales moms af varens pris+porto af forsendelser udenfor EU
når værdien overstiger 80,- excl. porto. Når varens værdi excl. porto
overstiger 165,- skal der betales told af varens pris (vist ikke af
portoen?) samt moms af alt incl. tolden.

--
Morten http://miljokemi.dk