Tyveri
Fra : Kjeld Hansen

Dato : 09-03-03 14:24

Natten mellem den 24. og 25. februar blev følgende fjernet fra både på
Marina Syd i Kolding:
1) en generator afmonteret og fjernet fra 3 cylindret Volvo diesel.
2) et ankerspil afmonteret og fjernet.
3) en agterlanterne afmonteret og fjernet.
4) 2 stk. Frederik Andersen ST 46 spil afmonteret og fjernet.
5) diverse fortøjninger med fjedre fjernet.
6) agterstagsstrammer fjernet.
7) forrige sommer blev et bådstativ til en Beneteau First 375 stjålet.
Der er sikkert fjernet mere, som først opdages ved klargøring af bådene.

Spillene sad på min båd, og da jeg ikke har forsikret, må jeg tage godt
15000 kr. ud af husholdningsbudgettet for at få et par nye.

Hvis nogen tilbyder brugt udstyr, så vær venligst på vagt.

Tyverierne tyder dog på, at tyvene er ved at bygge en mellemstor båd, og det
kniber med finanserne.
Gad vide hvordan det er at sejle i en båd, der er bygget for andres penge?
mvh. Kjeld

Fra : Rix

Dato : 10-03-03 11:23

Gad vide hvordan det er at sejle i en båd, der er bygget for andres penge?

Ja båden må da for det første blive forfulgt af uheld, endvidere vil
personen heller ikke kunne skøde et tov uden at blive mindet om at det er en
anden mands grej som gør arbejdet.
Føj for satan. Hvis jeg nogen sinde opdager at en ude i havnen sejler rundt
med mit grej, skal jeg personligt sørge for at han aldrig kommer til at
sætte sine ben i den havn mere.
mvh Johnny