gast på langturssejlas
Fra : Jimmi W.

Dato : 07-03-03 20:51

Hej

Jeg har, som en masse andre, en stor drøm om at erobrer verden i sejlbåd.
Men jeg kune godt tænke mig at komme med som gast først.

Er der nogen som har nogle gode links hvor langturssejlere søger gaster??

MVH
Jimmi

Fra : jørn larsen

Dato : 07-03-03 21:01

På SU ??!!

Fra : jørn larsen

Dato : 07-03-03 21:09

> På SU ??!!
--------------------
Undskyld, men jeg blev godt nok paf. Glemte helt:
Med venlig hilsen

Jørn

Fra : Rix

Dato : 08-03-03 10:07

Du skal have fat i langturssejlerne.
I deres blad annonceres efter gaster, men de formidler sikkert gerne en
kontakt for dig.
mvh Johnny

Fra : Lars Helboe

Dato : 08-03-03 12:44

> Er der nogen som har nogle gode links hvor langturssejlere søger gaster??
>
> MVH
> Jimmi

Besøg www.ftlf.dk
Her er der forskellig info omkring gaster.
Meld dig ind, det koster ikke en formue!

Lars Helboe
www.uller-matic.dk

Fra : slet AYXK8

Dato : 09-03-03 10:32

Jimmi W. <jimmi1311Fjern_Dette@stofanet.dk> skrev:
> [...]
>med som gast først.
>
>Er der nogen som har nogle gode
>links hvor langturssejlere søger gaster??

Hej Jimmi

Prøv på udkik.dk. Der har de en gastebørs.

mvh
Susanne