Bianca 28
Fra : Lars Poulsen

Dato : 06-03-03 22:05

Halløj

er der nogen der ved om der findes en Bianca 28-
klub. Jeg er så småt på udkig efter en afløser af min nuværende båd, og
bianca 28 er måske et bud. Jeg vil derfor gerne lære lidt mere om
den....historie, trim, svage punkter, rig osv.

Mvh Lars "H-båd"

Fra : Peter Lauridsen

Dato : 07-03-03 02:16

Hej Lars

Jeg ejer en Bianca 28 og har været medlem af Bianca 28 klubben. Den gik, så
vidt jeg ved, i opløsning for en halv snes år siden.

Hilsen Peter

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 07-03-03 20:01

> [...]
> bianca 28 er måske et bud. Jeg vil derfor gerne lære lidt mere om
> den....historie, trim, svage punkter, rig osv.

Der har været lidt "Bianca28-snak" her på linien, og jeg tror, vi er en 4-5
ejere i denne NG. Du kan hente en brugtbådsanmeldelse af Bianca'en her:
www.cafecrema.dk

Der var bl.a. een, der lige havde renoveret motoren, og det ville han vist
gerne fortælle mere om....? En anden var som du også interesseret i Bianca
28. prøv at søge de tidligere indlæg igennem...

---
mvh, Peter Ingsø Laursen