Levende søkort
Fra : Rasmus Nissen

Dato : 22-02-03 20:30

Hvor kan man downloade det levende søkort vers. 2 ?

Rasser

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 22-02-03 22:23

Ingen, mig bekendt. Det ville også være lidt omfattende, da det fylde 2-300
Mbytes.

Bjarke

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-02-03 22:40

"Rasmus Nissen" <rasmus.nissen@sport.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3e57cfa8$0$52195

> Hvor kan man downloade det levende søkort vers. 2 ?
> Rasser

Her måske?

http://users.cybercity.dk/~dsl68585/idiot/idiot.htm

Claus

Fra : Keld Sørensen

Dato : 23-02-03 07:44

Hvor dum har man lov at være ?

Har du råd til at have båd, har du vel også råd til at
betale de 4-800 kr. som programmet koster på lovlig vis !

Fra : Tim Sørensen

Dato : 23-02-03 15:24

"Keld Sørensen" <SLET-KS@ks-data.dk> wrote
> Hvor dum har man lov at være ?
>
> Har du råd til at have båd, har du vel også råd til at
> betale de 4-800 kr. som programmet koster på lovlig vis !

Ikke hvis han lige har brugt alle pengene på båden.

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Hansii