Forsikring af 15 fod motorbåd
Fra : Flemming Kyhn

Dato : 14-02-03 18:50

Hej
Er der nogen der ved hvad det koster at forsikre en 15fod åben båd med en
70HK påhångsmotor. Er der samtidig nogen der kender til web sider med idere
/ foreslag til opbygning i træ og glasfiber

mvh
Flemming

Fra : Kjeld Liisberg

Dato : 14-02-03 23:24

Ved ikke så meget om forsikring, men jeg kunne tænke mig at udveklse ideer
og erfaringer med dig, da jeg skal ombygge en ældre 15' kabinebåd i løbet af
foråret (med vandfast finér og glasfiberarmeret polyester).

Mvh
Kjeld

Fra : Tim Sørensen

Dato : 15-02-03 09:30

"Kjeld Liisberg" <kjeld.liisberg@mail.dk> wrote

> [...]
af
> foråret (med vandfast finér og glasfiberarmeret polyester).

Jeg skal også have lavet mig en lille hardtop / kabine til min 15 fods åbne
jolle.
Jeg ved bare ikke rigtigt hvordan jeg kommer i gang.

Jeg har søgt på nettet, men 0 resultat :(

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E