Erfaring med Mille Solo
Fra : S.D.Andersen

Dato : 08-02-03 10:06

Som erstatning for Mille Dynamic tilbydes nu Mille Solo, men er der nogen,
der har erfaring med denne båndmaling?
mvh Steen

Fra : Fly

Dato : 08-02-03 10:38

Tja, både ja og nej. Jeg har den erfaring, at jeg i juli 2002 gav båden
Mille Solo, men da både ligger i vandet hele året og ikke har været oppe
siden, ved jeg ikke hvorda virkningen er.

Nu er det svært at vide, hvad du mener med om der er nogen "der har
erfaring", for hvis det er hvordan den er at arbejde med o.s.v. har jeg ikke
noget at klage over. Dækker pænt, let at påføre og værktøjet til dels let at
rengøre.

Men omkring selve virkningen/effekten må jeg være et svar skyldig. Måske
kommer båden op en uges tid igen til sommer til et lyn-tjek. For både er
bygget til at sejle i og ikke til stå på stativer og under presenninger

--
-Fly
doktor_flyMONKEY@hotmail.com