Foråret lokker !
Fra : Jens Mogensen

Dato : 03-02-03 20:09

Vi glæder os alle til at få båden i vandet -
og kan næsten ikke vente...

men til de utålmodige: prøv lige at se her,

http://skuden.server-1.dk/

hvordan der ser ud derude nu

mvh
Jens_M

Ps. Bogense d. 1. feb. 2003

Fra : Tim Sørensen

Dato : 03-02-03 20:51

"Jens Mogensen" <jens_m@tdcadsl.dk> wrote
> Vi glæder os alle til at få båden i vandet -

Min har slet ikke væretoppe

> og kan næsten ikke vente...
> men til de utålmodige: prøv lige at se her,
> http://skuden.server-1.dk/
> hvordan der ser ud derude nu

Dejligt at sejle i frostvejr med ingen vind, og så fiske

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Steffen Skov

Dato : 04-02-03 17:02

> Min har slet ikke væretoppe

Ditto her

> Dejligt at sejle i frostvejr med ingen vind, og så fiske

Meget mere ditto her

> Mvh.... Tim Sørensen

Dog var jeg nervøs for mit hængslede ror på hækken, da havnen frøs til.
I dag har det været pragtfuldt vejr - ærgerligt jeg skulle på arbejde.

hilsen
Steffen
Maxi 68, Århus
Jeg gider ikke spam-mail, så
slet "X" i min email-adresse
xsskov@vip.cybercity.dk

Fra : Tim Sørensen

Dato : 04-02-03 18:37

"Steffen Skov" <xsskov@vip.cybercity.dk> wrote
> Ditto her
> Meget mere ditto her

Rart at se andre mennesker med disse interesser :)

> Dog var jeg nervøs for mit hængslede ror på hækken, da havnen frøs til.

Ja det problem har jeg så heldigvis ikke, da min Mariner 25, blot
hæves op af vandet efter endt brug

> I dag har det været pragtfuldt vejr - ærgerligt jeg skulle på arbejde.

Jeg var også lige ude en tur i dag.

Bare for sejlturens skyld - Og så er det flot at se
det snedækkede fastland udefra.

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Tore og Helle

Dato : 04-02-03 20:10

ja, de der tror en båd tager skade af vand går glip af meget, som f.eks. se
forsiden af www.rj85.dk

mvh

Tore
Rosa