Billig og god bundmaling - måske
Fra : Lotte

Dato : 01-02-03 21:32

Har netop modtaget nedenstående. Er der nogen her i gruppen, som kan
fortælle om det virkeligt er billigt og om det virker, som de siger ?

Mvh

Lotte
PS: Jeg har ingen økonomisk interesse i dette firma

Se min båd på: http://www.geocities.com/lotte/
-----------

Bundmaling til Bund Priser !
Tilbudet gælder til Den. 20 02 03

Du kan sende en ordre-bekræftelse inden 20 02 03
og få malingen leveret når det passer dig. dog senest den. 31 03 03.

Non Stop fra Jotun Norge www.jotun.no Nordens største producent af
maling.

Vi har endnu et mindre parti.

Af det Gode Gamle Selvpolerende Bundmaling

Jotun Non Stop " MED GIFT I " Det virker !

Malingen er fremstillet i 4 kvartal af 02, Bliver malingen opbevaret
køligt
og vender man dåsen 3-5 gange pr. år kan malingen holde sig i flere
år uden
problemer.

a.. Non Stop er kendt for at holde bunder ren hele året.
b.. Der skal kun påføres et lag.
c.. Stor stræk evne.
d.. Let at påfører med rulle, pude eller pensel.
e.. Kan bruges til både i alle fartområder
f.. Kan males direkte oven på Hempel Mille, Mille-Ocean,
Hard Racing, Micro fra International, mv.

a.. Ved påføring på Teflon maling (VC-17) skal der først
grundigt afrenses, ved allu. både skal der først påføres
epoxyprimer

Kan leveres i følgende farver: Ren Hvid / Sort / Marine Blå / Lys Blå
/ Rød

Alle priser = 3 liter pr.spand. Svarende til 4 normal dåser maling af
¾
liter

Køb Stort betal småt. Spar op til kr.1.439,-
(omregnet er det kun kr. 179,80 pr.dåse bundmaling)

PS. Lav et samlet indkøb på havner, eller med dem du kender. Bliver
købet
over

96 spande pr.levering, kan i få leveret med en special aftale. Ring og
hør
86 9915 10

Alle priser er med 25% moms.

Når du betaler forud betaler vi hele fragten. (Kun i Danmark)

1 x 3 liter (= 4 dåser) Kr. 959,- Tilbud Kr. 859,- Spar
Kr.
100,-

2 x 3 liter (= 8 dåser) Kr. 1.918,- Tilbud Kr. 1.630,- Spar
Kr.
288,-

3 x 3 liter (=12 dåser) Kr. 2.877,- Tilbud Kr. 2.273,- Spar
Kr.
604,-

6 x 3 liter (=24 dåser) Kr. 5.754,- Tilbud Kr. 4.315,- Spar
Kr.
1.439,-

Fortynder for Non Stop. Kr. 50,-

Betalingen
Der skal betales senest 10 dage før leveringen for at få sendingen
fragtfri
leveret( Sidste betalingsdag 19 03 03 )

Post Giro: 656-8203 / Bank: 1925-9250 1840 71 / eller betaling
pr.
check

Olav Hansen ApS
Marine Elektronik & alt i Bådudstyr. Salg Service i 31 år.
Ønsbækvej 16, Studstrup Strand
8541 Skødstrup. ( se` her bor vi, tæt ved Kaløvig Lystbådehavn )

Tlf. 86 99 15 10

Mail. olavh@email.dk Hs. www.olavhansen.dk

Fra : Preben Kohl Lauritze~

Dato : 03-02-03 13:17

Det er bestemt ikke billigt - du kan købe det billigere hos Lynetten
Bådservice og hos ShipShop.dk
Produktet er ganske udmærket, jeg bruger det selv.
Min båd er helt fri for begroning, når den kommer på land efter en
sejlersæson.

mvh...Preben