FTP og HTML PROGRAMMER
Fra : Alexander Petersen

Dato : 24-11-00 12:21

Hej er der nogen der kender et godt program hvor man kan
lave sind egen webside på og er der nogen der kender et godt ftp program

Fra : SoulMate

Dato : 24-11-00 15:01

"Alexander Petersen" <alexander-petersen@12mail.dk> skrev i en
meddelelse news:yesT5.2737$A52.84149@news000.worldonline.dk...
> Hej er der nogen der kender et godt program hvor man kan
> lave sind egen webside på og er der nogen der kender et godt ftp
program

stones webwriter til HTML'en og WS_FTP til ftp

Fra : Johan

Dato : 24-11-00 15:36

> Hej er der nogen der kender et godt program hvor man kan
> lave sind egen webside på og er der nogen der kender et godt ftp program

Hvis du ikke har noget imod at betale lidt penge, kan du købe Homesite 4.5,
det er et _kanont_ HTML program, som også bruges af mange professionelle....
kan ikke andet end anbefale det. Det koster små 1500 kr! Men du kan evt.
downloade en demo med 30 dages prøveret på tucows

mvh

Johan

Fra : Rasmus Weber

Dato : 24-11-00 19:10

Jeg bruger Dreamweaver/Notepad til HTML og CuteFTP til FTP

--
-Rasmus '[DEL]Phuego' Weber

Fra : Nis

Dato : 24-11-00 20:01

Alexander Petersen wrote:

> Hej er der nogen der kender et godt program hvor man kan
> lave sind egen webside på og er der nogen der kender et godt ftp program

Som flere andre benytter jeg Dreamweaver 3(snart 4) og Editplus 2, både
privat og som prof. udvikler i det daglige.
DW har indbygget ftp og en masse andre funktioner dertil.

Jeg ved ikke lige hvad DW3 står i nu, men Editplus 2 kan hentes her :
http://www.editplus.com/

Nis.
--
"Christ! You never really know how great your songs are
until some black American plays it."

Fra : N/A

Dato : 25-11-00 00:29

Fra : Mikkel Madsen

Dato : 25-11-00 00:29

Allan Vebel <allan@vebel.dk> skrev i en

> Til FTP bruger jeg Windows Commander, www.wincmd.dk til 200 kroner

Hvilke fordele har Windows Commander i forhold til f.eks. CuteFTP, der
er freeware ?

MVH Mikkel Madsen

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 25-11-00 01:04

Mikkel Madsen skrev:

>Hvilke fordele har Windows Commander i forhold til f.eks. CuteFTP, der
>er freeware ?

F.eks. at det slår stifinder med flere længder. Det omdøber filer i
rap. Det er genvej til programmer direkte. Der zipper og.....

Kort sagt meget mere end FTP.
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : Stefan Holm

Dato : 25-11-00 02:30

"Alexander Petersen" <alexander-petersen@12mail.dk> skrev:

> Hej er der nogen der kender et godt program hvor man kan
> lave sind egen webside på og er der nogen der kender et godt ftp program

Emacs og Emacs :)

--
Det ovenstående indlæg er kodet med dobbelt rot-13.
http://www.aub.dk/~sh/