Venustus er døende ????
Fra : Henrik

Dato : 15-03-01 16:22

Hej

Min Venustus HAN opfører sig meget mærkeligt.
Kan kan ikke svømme, ligger på ryggen / Siden.
Bevæger kun munden og de 2 finner på siden v. gællerne.
Han komme ikke engang op for at få mad, det ser dog ud som om at han prøver.
Der er ingen synlige skader på ham, farverne er end klare.
Umiddelbart ligner det lammelse !!!!!
Han har nu opført sig såddan siden ca. kl. 07.30 i morges.

Hvad er der galt ???, De andre fisk har det tilsyneladende fint.

Er han ved at dø af alderdom, Han er ca. 22cm, men jeg kender ikke alderen
men ham jeg købte han af, havde haft ham i ca. 4 år.

Mvh
Henrik

Fra : N/A

Dato : 17-03-01 14:08

Fra : Tom Manczak

Dato : 17-03-01 14:08

Rest in peace!

Mon ikke det bliver svært at finde en han i rimelig størrelse til
hunnerne?

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, Denmark, Copenhagen