Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ang. Canon EOS 5 og Speedlite 540EZ
Fra : Bong

Dato : 05-03-03 22:29

Jeg vil bare høre hvad man burde give for disse to ting når det er i god
stand huset er uden objektiver.

MVH. Niels

Fra : Michael Holm

Dato : 06-03-03 00:38

2-4000, afhængig af stand.

--Michael

Fra : Lars [8210]

Dato : 06-03-03 07:54

"Bong" <bong21@swirvemail.com> wrote in message
> Jeg vil bare høre hvad man burde give for disse to ting
når det er i god
> stand huset er uden objektiver.
>
> MVH. Niels

Hej Niels

i god stand:

Canon EOS 5 huset -ca. 28 - 3000 Dkr.
Canon Speedlite 540 EZ - ca 15-1725 Dkr.
og så er der vel lidt rabat når man køber begge dele
sammen....:)
--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Bong

Dato : 06-03-03 14:30

så har jeg vist gjort mig et fint køb men nu må vi jo se i morgen når jeg
får det :)

Fra : KNL DtP

Dato : 06-03-03 14:51

"Bong" <bong21@swirvemail.com> skrev i en meddelelse

> så har jeg vist gjort mig et fint køb men nu må vi jo se i morgen når jeg
> får det :)

Jeg tror, at du bli'r rigitg glad for EOS 5'eren - det er et herligt kamera. Alle de
funktioner du kan ønske dig og solidt bygget. Hvis du ikke allerede har fundet et
standartobjektiv, så kan jeg klart anbefale Canon 28-105 3,5-4,5 USM.

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Bong

Dato : 06-03-03 15:29

Desværre har jeg kun to objektiver fra min EOS 600 det er sigma 35-80mm f.
1/4:5,6 og 70-200 samme blænde.. men jeg kan se på www.ebay.de at de tit har
nogle brugte objektiver som er billigere end feks. www.dba.dk

Mvh. Niels

Fra : Tom Dissing

Dato : 06-03-03 16:05

Find den optik ( brændvidde du kan lide) og gå efter de EOS optikker der
hedder noget med 2.8
Der er bare mere glad I dem!
Tom

On 06/03/03 15:29, in article
XWI9a.112870$Hl6.10303716@news010.worldonline.dk, "Bong"

Fra : Bong

Dato : 06-03-03 16:09

Ja jeg ved det, men havde ikke lige råd til det sidste gang jeg købte ind.

Må heller komme igang med at tjene nogle penge med det nye udstyr så der kan
blive råd til de rigtig gode optikker.

Fra : Lars [8210]

Dato : 06-03-03 17:06

"Tom Dissing" <tom@mir.dk> wrote in message
> Find den optik ( brændvidde du kan lide) og gå efter de
EOS optikker der
> hedder noget med 2.8
> Der er bare mere glad I dem!
> Tom

Helt Enig - Jeg har en EOS A2E ( amerikansk udgave af
EOS 5 ) Du skal definitivt gå efter f/2.8 eller lavere.
Det er som at få et nyt kamera, med et f/2,8 - sammenlignet
med f/4...

Fra : Bong

Dato : 06-03-03 17:36

Ja jeg ved det har også et til mit AE1 50mm 1.8

Fra : Tom Dissing

Dato : 06-03-03 17:58

Er det ikke muligt at finde ex. En 35mm optik på 2.8 eller bedre specs..
De kan vel ikke koste meget mere end et par tusind ?

Tom

PS
Sidst var jeg ved at købe et 15mm fiskeøje !?
3k tror jeg prisen var. Men det vil jeg nu ikke foreslå at du går efter.

Fra : Bong

Dato : 06-03-03 18:06

Jo jo men et par tusiende er da også en del penge...

Nu bruger jeg hvad jeg har indtil videre og hvis jeg finder en måde at tjene
penge på via fotograffering så køber jeg bedre udstyr...