Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et par vinterbilleder
Fra : John

Dato : 04-03-03 21:31

Denne vinter har både kvantativt og kvalitivt været noget tynd for mit
vedkommende.

Men jeg har fundet et par stykker værdige for jeres kritiske øjne. En enkelt
mere eller to er måske på vej. Det afhænger lidt af de førstes modtagelelse

De findes under katogorien "Vinter 2003" (fantasifuldt, ikke?) i mit
galleri. Direkte link:

http://www.jkhansen.dk/galleri.htm

Kritik modtages som sædvanligt meget gerne.
--
MVH
John K Hansen

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 04-03-03 22:28

jeg synes at det første sort hvide billede er meget kraftfuldt, meget
udtryk. Kan specielt godt lide det helt hvide uberørte forgrund, måske hvis
du vil "forbedre" billedet, kunne man fjerne går og fuglekassen i
baggrunden, det ville gøre billedet mere rent....

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Pico

Dato : 04-03-03 23:57

John wrote:
> [...]
> galleri. Direkte link:
>
> http://www.jkhansen.dk/galleri.htm
>
> Kritik modtages som sædvanligt meget gerne.

Begge billeder er gode, men særligt "kraften" i det S/H kan jeg godt
lide. Jeg har ingen kritik, de er bare i orden.

Ib Pico
Ib@newmail.dk
http://home20.inet.tele.dk/pico/