Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fujifilm seriel overførsel i Windows XP
Fra : Ukendt

Dato : 04-03-03 12:44

Hejsa

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en installations-fil til Windows XP,
således jeg kan bruge systemet's egen overførselsprogram (til billeder :),
istedet for Fujifilm's ?

Der er kun et Fujifilm MX-700 i oversigten, og det jeg har, er et MX-2700
:o/

På forhånd tak, Ivan

PS. Må man gerne tage et SmartMedia kort ud, mens det sidder i kameraet ?

Fra : Peter Schrøder

Dato : 04-03-03 13:11

"elvis" skrev
> [...]
XP,
> således jeg kan bruge systemet's egen overførselsprogram (til billeder :),

Du kan bruge en hvilket-som-helst browser der understøtter twain.
F. eks. XnView http://www.xnview.com/

> Der er kun et Fujifilm MX-700 i oversigten, og det jeg har, er et MX-2700

MX700 twain driveren er den, du skal bruge til dit kamera.

> PS. Må man gerne tage et SmartMedia kort ud, mens det sidder i kameraet ?

Du mener mens kameraet er tændt?
Nej. Du skal slukke kameraet først, men jeg mener
det automatisk slukker, når du åbner klappen ind til kortet.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Ukendt