Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CF kort ultra eller ej ?
Fra : Jim

Dato : 04-03-03 11:57

Hvad vil man kunne opnå af fordele ved et hurtigt CF kort (ultra) i forhold
til et almindeligt ?

Er det kun bestemte kameraer der har glæde af det, eller er det alle ??

Fra : Leif Jensen

Dato : 05-03-03 10:51

Jeg har SanDisk Ultra kort til mit kamera - et Canon PowerShot G2, og jeg
kan mærke
tydelig forskel på disse og det medfølgende kort - og også på andre CF kort
jeg har prøvet.
Jeg tror ikke man får meget ud af et Ultra kort i de mindre kamera'er - 2
mpix og mindre, da
det jo primært er ved store datamængder der er tid at spare.

Men prøv det evt. hos din lokale fotomand - og sammenlign hastigheden med et
alm. kort.

Mvh
Leif Jensen