Foto
IBM760 5420
Teil 3020
120 film?
Fra : Sogaard

Dato : 04-03-03 03:32

Kan man få fremkaldt 120 film hos enhver fotohandler, eller skal man et
specialt sted hen med dem?
Og hvad koster det ca?

Fra : 2rb1

Dato : 04-03-03 08:34

I princippet ja - men de fleste sender dem nok videre... Jeg ved at
phototeam sender dem til Tyskland. Prisen er som alm. film

Mvh. 2rb1

Fra : Peter Andersen

Dato : 04-03-03 09:12

2rb1 wrote:
> I princippet ja - men de fleste sender dem nok videre... Jeg ved at
> phototeam sender dem til Tyskland. Prisen er som alm. film
>
> Mvh. 2rb1
> "Sogaard" <sogaard76@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Fotohuset i Frederikssund har eget digi lab. Rigtig god kvalitet, bruger dem
selv. For 120 x 36 billieder i bedste (læs: den kvalitet man skal bruge!
IKKE tyskland kvalitet!) kvalitet i 10x15 vil jeg tro det koster omkring
16500 og du kan garanteret få 10% rabat.

--
Venlig Hilsen
Peter Andersen

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 04-03-03 12:32

"Peter Andersen" <peterandersen@mespilus.dk> wrote in

> [...]
> skal bruge! IKKE tyskland kvalitet!) kvalitet i 10x15 vil jeg tro det
> koster omkring 16500 og du kan garanteret få 10% rabat.

Jeg tror at der tænkes på filmformatet 120 og ikke 120 styk 35 mm film...

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP

Fra : 2rb1

Dato : 04-03-03 13:30

"Peter Andersen" <peterandersen@mespilus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> IKKE tyskland kvalitet!) kvalitet i 10x15 vil jeg tro det koster omkring
> 16500 og du kan garanteret få 10% rabat.

Bare af ren interresse - hvilke erfaringer har du med 120 film og tyskland?
Det du skriver om film og pris forstå jeg ikke rigtigt. Mener du at du kan
få en 120 film med 36 billeder på ?? printet i 10 x 15 cm. til 16500kr.????

Mvh. 2rb1

Fra : Peter Andersen

Dato : 04-03-03 14:14

2rb1 wrote:
> [...]
> tyskland? Det du skriver om film og pris forstå jeg ikke rigtigt.
> Mener du at du kan få en 120 film med 36 billeder på ?? printet i 10

Nææ, det var bare mig som misforstod dig indlæg. Jeg læste det for hurtigt
som 120stk film. Ikke 120 film.
Sorry

--
Venlig Hilsen
Peter Andersen

Fra : jo

Dato : 04-03-03 14:30

"Sogaard" <sogaard76@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan man få fremkaldt 120 film hos enhver fotohandler, eller skal man et
> specialt sted hen med dem?
> Og hvad koster det ca?

min normale fotohandler det til Gabs i tønder og kvaliteten er ok. ca. kr.
70 for 12 billder 10*10
jesper