Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fejl på Canon S.10
Fra : Per Emborg

Dato : 03-03-03 23:27

Ja jeg har tidliger spurgt den 8/2om nogen kunne hjælpe mig vedr. en fejl
der hedder E 28 på mit Canon S.10 og intet har hjulpet , så jeg har haft fat
i Canon og der får man slet ikke hjælp . Jo Jo send det bare ind fastpris
mellem 2600 kr og 3700 exkl moms ?????

Jeg har søgt på google.com under E28 og fundet over 100 indlæg om fejlen og
det er alt mellem lincen og en ledning der skal lodes fast/skiftes

Jeg har ikke lige lyst til at skille det ad med en vinkelsliber og en mejsel
så enden bliver et nyt kamera Grrrrrrrrr.

Hvad skal jeg købe når prisen ikke er så vigtigt ( Og Canon er jeg ikke lige
så vild med mere )

Behov skal kunne haves i en inderlomme (Motorcykeljakke) gerne metalhus/
optisk zoom /mindst 2mil.pixels

Jeg har lige fået TDC Magasinet ind af døren og der et Olympus 400 hvem
kender noget til det

Og hvem står lige og mangler et Canon S.10 ( For gør det selv manden)
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk
Denne mail er testet af Norton Antivirus

Fra : J@N

Dato : 04-03-03 07:00

"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så enden bliver et nyt kamera Grrrrrrrrr.
>
> Hvad skal jeg købe når prisen ikke er så vigtigt ( Og Canon er jeg ikke

Ja, kedelig historie. Du skal nok fremover satse på kun at beholde dit
kamera i ca. 1½ år og derefter sælge det med et ½ år reklamationsret. Det
sikrer dig altid at have en ny og opdateret model, og du undgår det store
tab ved en evt. defekt.

Mht. til at vælge ny model findes findes der over 10 modeller kan opfylde
dine kriterier og jeg vil ikke fremhæve den ene fremfor en anden (er selv
til Canon).

Jan