Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billige batterier
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 03-03-03 20:06

Efter et år med et thansen batteri er batteriet nu helt dødt.

Jeg havde i forvejen 2 canon batterier og de fungerer stadig
upåklageligt, mens thansen batteriet ikke kan oplades. Dvs fra canon
opladeren melder fuldt opladet kan det kun tage ganske få billeder med
blitz inden kameaet lukker ned. I snit har jeg nok ladet batterierne
hver 3 uge.

Nu laver jeg en reklamation på batteriet og jeg skal nok følge op her.

--
Anders Majland
Digital Ixus, AW-PS-200 (kamerahus), Apacer 128MB Compact Flash Card,

Fra : \"BURKAL\"

Dato : 03-03-03 23:26

Vi er en del der venter spændte på svaret.

www.arabians.dk
www.webdesign2all.com
www.art2all.dk
Er du den kreative studerende, autodidakt, fritidsmaler, samler du på noget
som du vil vise eller sælge, er du den etablerede kunstner, fotograf,
designer mv., er her muligheden for at annoncere.

Fra : Thomas N

Dato : 04-03-03 18:37

Jeps - venter spændt på svaret.
Min oplevelse af T.Hansen er at de bytter uden brok.

Thomas