Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
REQ: Bøger om fotografering...
Fra : Morten Nielsen

Dato : 03-03-03 09:36

Hej allesammen!
Er der nogen der kender nogle gode titler, på nogle gode bøger om
fotografering?
Evt. nogle gode hjemmesider...

Mvh Morten Nielsen

Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 03-03-03 10:44

"Morten Nielsen" <nyheder@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej allesammen!

Hej Morten

> Er der nogen der kender nogle gode titler, på nogle gode bøger om
> fotografering?

Jeg kan varmt anbefale de to bøger af Thomas Nykrog, som er udgivet fra
Politikens Forlag.
Titlerne er vist Politikkens Fotobog og Politikkens bog om Digital
Fotografering.
De er gode, men også dyre. Jeg købte mine til 349 og 249 kr.

Thomas A. Jørgensen

Http://www.mjang.dk
Http://www.freelance-foto.dk

Fjern tallene fra min e-mail adresse.
Så skulle den gerne virke.

Fra : Bong

Dato : 03-03-03 12:36

Men de er også pengene værd, kan varmt anbefale dem. Og hvis du vil se dem
først har de dem på bibliotekerne.

Fra : Brian Urth

Dato : 03-03-03 17:32

On Mon, 3 Mar 2003 09:35:48 +0100, "Morten Nielsen"
<nyheder@nielsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Hej allesammen!
>Er der nogen der kender nogle gode titler, på nogle gode bøger om
>fotografering?
>Evt. nogle gode hjemmesider...
>
>Mvh Morten Nielsen

Jeg kan anbefale National Geographics fotoguide, den er oversat til
dansk af Thomas Nykrog, og sammenfatter sådan set Politikkens foto 1+2

Brian

Fra : Kenneth

Dato : 03-03-03 20:07

> Evt. nogle gode hjemmesider...