Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
digital kamera
Fra : hansen

Dato : 02-03-03 19:26

hvad skal man købe hvis man er en fattigrøv/nærig af digital kamera i 1500
til 2000 klassen.
mvh. søren
ps. jeg svarer ikke iden næste uges tid da jeg er på kursus i sverige, men
det kan være min kone gør så kom med et par bud.

Fra : Bangsbo

Dato : 02-03-03 20:03

Hej Hr & Fru Hansen ....

Spar penge op til I har det dobbelte beløb så har
i større chance for at gøre et ordentligt køb.

Fra 3-4000 Kr. med ekstra udstyr og det hele får
I et Kamera I vil blive glade for.

Lad være med at prøve at smide 1500 til 2000 Kr.
ud i noget I aldrig vil blive glade for ...

Med venlig hilsen
Keld

--
Køb og Salg hører hjemme i Markedsgrupper - brug den rigtige
gruppe - læs evt. mere på www.usenet.dk

Fra : Mose

Dato : 02-03-03 21:20

> Lad være med at prøve at smide 1500 til 2000 Kr.
> ud i noget I aldrig vil blive glade for ...

Nu har "Hansen" glemt at fortælle, hvad han skal bruge kamaraet til, derfor
mener jeg ikke, at en investering i et kamera i 1,5-2K kr. klassen behøver
at være "noget de aldrig bliver glade for"

Hansen - vil du have nogle gode råd - så fortæl os, hvad det skal bruges til

Mose

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 03-03-03 08:30

Jeg står i næsten samme situation som "Hansen" - bortset fra at
kamreraet er til min far i 60 års fødselsdagsgave. Det skal
primært være nemt at bruge, skal kunne tage gode (ikke "perfekte")
billeder (jeg tror primært det vil blive brugt til ferier, fester
m.v.) og være inden for økonomisk "rimelige grænser" - derfor er
mit budget også ca. 2000 kr.

Jeg har kigget rundt - og kan finde et Fuji Finepix A202 eller et
Kodak CX 4300 / Kodak CX 4230 inkl. batterilader, netadapter +
ekstra (128 mb memory) ... og køber jeg det i Tyskland lander
prisen ca. på de 2000 kr. inkl. transport m.v.

Er jeg helt ved siden af??

/kims