Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony DSC-V1
Fra : Martin Petersen

Dato : 02-03-03 03:51

Er der nogen der ved hvornår subj. kan fås i DK/DE, og til hvilken pris?

- Martin

Fra : Kent

Dato : 02-03-03 10:04

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvornår subj. kan fås i DK/DE, og til hvilken pris?
>
> - Martin

Nej, det tror jeg ikke. Den er jo lige blevet annonceret. Der går nok
et par måneder, før den kommer ud på det amerikanske marked, og
så går der lidt længere tid, før den kommer til Danmark og Tyskland mfl.

Vh
Kent

Fra : Stig Frederiksen

Dato : 02-03-03 11:05

Hej Martin.

Ifølge Sony, så kommer det først på gaden i USA engang i maj måned, så du
kan nok ikke nå at få det til sommerferien.

Mvh
Stig