ang. Netscape og frames
Fra : Claus Høj

Dato : 23-11-00 01:49

Hej der ude

Jeg har hørt at man ikke kan bruge frames i netscape, passer det ?

hvis det gør, hvordan skal man så lave siden så den får samme funktion ?

Med venlig hilsen / Best gerats
Claus Høj * Nørresundby * Danmark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hjemmeside : www.geocities.com/claushoj
E-Mail : claushoj@post4.tele.dk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
for the translation: http://babel.altavista.com/translate.dyn

Fra : Jakob Andersen

Dato : 23-11-00 02:10

"Claus Høj" <claus.hoej@post.tele.dk> wrote

> Jeg har hørt at man ikke kan bruge frames i netscape, passer det ?

Nej, hvem har bildt dig det ind?

Netscape understøtter fint frames helt tilbage fra ver. 2.0 (Måske også
før!)

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : N/A

Dato : 23-11-00 02:51

Fra : JP

Dato : 23-11-00 02:51

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> skrev
> Du har måske forvekslet frames med iframes som netscape først understøtter
> ver. 6
Hvad er iframes, jeg har aldrig hørt om dem før???

JP

Fra : Andreas Svendsen

Dato : 23-11-00 03:05

JP <jphome@station10.dk> skrev i en news:8vhtca$115d$1@news.cybercity.dk...

> Hvad er iframes, jeg har aldrig hørt om dem før???

Inline frames
http://www.w3.org/TR/WD-html40-970917/present/frames.html#h-17.4

Andreas Kleist Svendsen
andreas_k_s(at)hotmail.com
http://www.whitehat.dk/nautilus/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-11-00 04:17

Thu, 23 Nov 2000 02:50:57 +0100, skrev "JP" <jphome@station10.dk>:

>Hvad er iframes, jeg har aldrig hørt om dem før???

<iframes> kan benyttes til at vise indhold fra et andet websted/en
anden htmlside på din egen hjemmeside.

Jeg har smækket et hurtigt eksempel sammen på
http://smedeparken.mobilixnet.dk/div/iframe.htm
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Melted Moon

Dato : 23-11-00 13:12

Måske skulle man bare lade være med at bruge djævlens Netscape browser? Den
er ikke til andet end besvær!

Fra : Jakob Andersen

Dato : 23-11-00 13:29

Melted Moon wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Måske skulle man bare lade være med at bruge djævlens Netscape browser? Den
> er ikke til andet end besvær!

Ja men bare fordi designere(n) ikke bruger NN behøves alle brugerne jo ikke at
have samme absurde tankegang, desuden er det ikke tilladt ifølge fundatsen at
opfordre til religionskrige mellem browsere.

vh
Jakob Andersen

Fra : Niels Andersen

Dato : 23-11-00 13:24

"Melted Moon" <contact@meltedmoon.dk> wrote in message
> Måske skulle man bare lade være med at bruge djævlens Netscape browser?
Den
> er ikke til andet end besvær!

Hvilket du siger som svar til en løgn om Netscape... :)
Prøv i øvrigt NS6, den ser ud til at være god!

Mvh.

Niels Andersen
....som slet ikke bryder sig om NS4 :)

Fra : Johan

Dato : 23-11-00 17:56

> Måske skulle man bare lade være med at bruge djævlens Netscape browser?
Den
> er ikke til andet end besvær!

Eller måske skulle alle de inkompetente såkaldte webdesignere lade være med
at designe flere sider? Var det ikke en bedre ide?

mvh

Johan