Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af Canon IXUS V2 i Tyskland
Fra : kim014

Dato : 01-03-03 15:45

Kan det anbefales at købe Canon IXUS V2 i Tyskland til 333 euro ?? følger
der Dansk manual med når den købes der nede
eller vil det være ligeså godt at købe Canon Powershot A40 til 2299,-
herhjemme Mvh. Kim Hove

Fra : Ghetto Svend

Dato : 01-03-03 15:55

Emnet oppe at vende dagligt:

http://groups.google.com/groups?as_q=tyskland%20manual&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_
ugroup=dk.fritid.foto&lr=lang_da&num=100&as_scoring=d&hl=da

Fra : Knud Iversen

Dato : 01-03-03 23:14

Hej Kim

Der følger ikke dansk manual med fra de Tyske forhandler.
Engelsk kan hentes hos www.canon.dk
En dansk manual koster ca 500,-
hvis du køber i Danmark, spørg om der følger Dansk manual
jeg har prøver at modtage G3 med Tysk manual.

A40 er lidt størrer end Ixus
A40 bruger AA baterier hvilket jeg foretrækker
A40 3x optiskzoom Ixus 2Xzoom

Hvis du ikke skal have kameraet i skjortelommen ,
og har brug for Dansk manual
vil jeg anbefale A40 købt i Danmark

jeg kender dog ikke A40, men A30 som jeg har set mange billeder fra

--
Knud Iversen

Fra : kim014

Dato : 02-03-03 09:56

"Knud Iversen" <Knud @ kloven . dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Knud Iversen

> Jeg tror så jeg vil købe Canon A40 herhjemme den ser jo også godt ud
Mvh. Kim