Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor kan man billigst købe et Kod
Fra : J Kaufmann

Dato : 28-02-03 09:53

Der var en biks, der forleden havde et endagstilbud. Kan nogen mon
huske hvilken?

Jeg har et digitalt Kodak-kamera i forvejen. Det er super
brugervenligt, men med for lav opløsning.

Hvor kan man typisk (kun her i DK) finde tilbud på netop nye Kodak på
mindst 3 mega?

Thank juuu!!

Fra : Leif Jensen

Dato : 28-02-03 11:08

Det kan du finde på EDBpriser - direkte link er her:

http://www.edbpriser.dk/hardware/digitalkamera.asp

Mvh
Leif Jensen

Fra : |\\/| c @ |_ |_ /\\ ~

Dato : 28-02-03 11:51

Hej

Hvis du har adgang til Metro eller kender nogen, der har er en løs
dockingstation absolut billigst der!
Søg evt. på 'kodak' på http://www.metro.dk
Købte en Dock II der i forgårds for 548,- incl. moms.

Har selv et DX4330 og et DX4900. Det er rart ikke at skulle fumle med at
åbne lågerne til USB-stikket, men blot sætte den i docken.
Kunne dog godt have tænk mig at docken var lidt bedre til at finde ud af
batteriets ladetilstand, ved godt det rent teknisk ikke kan lade sig gøre at
bestemme 100% præcist, men en smule mere præcist kunne jeg godt have tænkt
mig den var. Er batterierne ladt op og fjerner man kameraet og sætter det i
igen viser den batteriet er kun lidt fuldt.
Nå, men jeg havde opladelige batterier i forvejen så batterierne er ikke
årsag til jeg købte docken. Et sæt med batterier og oplader er jo ikke dyre
hos den lokale isenkræmmer, så jeg ser det faktisk som et plus at kameraerne
også kan tage alm. batterier. På den måde kan man have ekstra sæt med -
billigt.

DX4330 kan for tiden købes i Merlin til 2999,- (uden dock) Ikke fordi det er
billigere end EDBpriser.dk (ca. samme pris, portoen taget i betragtning),
men man man slipper for bøvlet med at hente det på posthuset osv.

Både DX4330 og DX4900 er udemærkede kameraer til alm. hobby/ferie brug.

Og så har jeg et spørgsmål, som nogen måske kan besvare: Hvor finder man det
index-modus m. de ni thumbnails i DX4330 som steves-digicams omtaler? Jeg
kan ikke finde det...
Index-modus omtales her:
http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/DX4330_pg4.html

Mvh
McAllan

Fra : Thorsten Lyng Johans~

Dato : 28-02-03 15:00

J Kaufmann wrote:

> [...]
> brugervenligt, men med for lav opløsning.
>
> Hvor kan man typisk (kun her i DK) finde tilbud på netop nye Kodak på

Jeg har selv købt Kodak CX4300 (3.2MP) i Elgiganten (www.elgiganten.dk)
for 2099,- og det er jeg godt tilfreds med, men nu er det også mit
første digitalkamera. Det er dog uden docking station, men den kan jo
købes ved siden af hvis man vil.

Der er 16MB RAM indbygget så man kan tage ca. 25 billeder i mellemste
kvalitet (stadig i opløsning på 2080x1544). Jeg har dog allerede købt
et SD kort med yderligere 128MB - så nu kan jeg være væk fra computeren
i lidt længere tid

Mvh Thorsten