Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Større SD-ram kort i digicam en muligt.
Fra : @nders Svejgård

Dato : 27-02-03 22:58

Hej NG.

For et stykke tid siden spurgte jeg til om man kan sætte et 256MB SD kort i
et HP PhotoSmart 720.
I manualen og på internettet står der nemlig at man kun kan benytte et128MB
udvidelses kort.

Nu har jeg testet det med et SanDisk 256MB modul og det virker perfekt !
)

Bare lige til jeres orientering (jeg har desværre ikke kunne finde den gamle
tråd).
Jeg vil ikke love noget, men jeg går så stærkt ud fra at andre HP digicams
så også kan benytte de nye 'store' 256MB kort.

Venlig hilsen
@nders Svejgård
____________________
www.svejgaard.com
www.206banden.dk
ICQ: 7728869

Fra : emj

Dato : 27-02-03 23:06

On Thu, 27 Feb 2003 22:58:26 +0100, "@nders Svejgård"
<news@svejgaard.com> wrote:

>Jeg vil ikke love noget, men jeg går så stærkt ud fra at andre HP digicams
>så også kan benytte de nye 'store' 256MB kort.

Det er nu ingenlunde ikke sikkert at alle HP digicams kan det, så lad
hellere være med at gisne om det.
Hilsen emj

Fra : Thomas

Dato : 28-02-03 00:43

> Det er nu ingenlunde ikke sikkert at alle HP digicams kan det, så lad
> hellere være med at gisne om det.
> Hilsen emj

Det er en begrundet mistanke. Det syntes jeg han skal have lov til
--
Med Venlig Hilsen
Thomas Jansson