Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mellemformat kamera
Fra : David

Dato : 27-02-03 13:42

Hejsa.
Jeg har lyst til noget nyt og fik anbefalt at begynde at lege med
et mellemformats Kamera men så er mit spørsmål hvad anbefaler
folk man køber ? og hva får man mest for pengenen ?

Nu er jeg jo stud så vi snakker i den bilige ende

Vh David

Fra : Johan Gadegaard

Dato : 27-02-03 15:37

"David" <wost100@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> folk man køber ? og hva får man mest for pengenen ?
>
> Nu er jeg jo stud så vi snakker i den bilige ende

Mamiya 45 x 60 er til at komme i nærheden af for menneskepenge. Og
objektiverne er meget fine i forhold til prisen.

Johan Gadegaard

Fra : Lars [8210]

Dato : 27-02-03 15:26

David wrote:
> [...]
anbefaler
> folk man køber ? og hva får man mest for pengenen ?
>
> Nu er jeg jo stud så vi snakker i den bilige ende

Tjah... Jeg har en Yashica MAT 124 med een film til salg
samt original lædertaske.

Ser ud som denne - bortset fra at det ikke er en G-model.

Mail hvis interesse!

Mvh

Lars

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : www.analogfoto.dk L ~

Dato : 27-02-03 17:42

> [...]
> et mellemformats Kamera men så er mit spørsmål hvad anbefaler
> folk man køber ? og hva får man mest for pengenen ?

Hej

Hvis det skal være meget sjovt, så er det en Mamiya RB 67 du skal lede
efter, de er heller ikke så dyre !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Thomas

Dato : 27-02-03 20:41

> Hej
>
> Hvis det skal være meget sjovt, så er det en Mamiya RB 67 du skal lede
> efter, de er heller ikke så dyre !

Hejsa

Nu blev jeg lige nysgerrig... Hvad er "ikke så dyre"? En ca. pris??

Mvh. Thomas

Fra : www.analogfoto.dk L ~

Dato : 27-02-03 21:12

"Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk> skrev i en meddelelse

Hej

Den sidste jeg solgte fik jeg 4000,- for, der var en 65mm, en 90mm og en
180mm, derforuden 2 6x7 magasiner, og pol-bagstykke.

Det er da billigt for alt det grej, det er det perfekte format til
traditionelle portrætter, det er næsten dobbelt så stort som 6x6, da disse
negativer beskæres til ca 4,5x6 cm hvis der skal laves et alm portræt.

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : David

Dato : 28-02-03 16:34

> Hej
>
> Den sidste jeg solgte fik jeg 4000,- for, der var en 65mm, en 90mm og en
> 180mm, derforuden 2 6x7 magasiner, og pol-bagstykke.

Det tilbud vil jeg meget gerne ha løbet ind i den gang ! Du må endelig sige
til hvis du får sådan noget i hus igen

Vh David