Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Scanner lytter og digital-cam
Fra : Alfa01 PMR

Dato : 27-02-03 12:35

Hej jeg er en af de som lytter på scanner og har et digital cam. Der hvede
laver jeg en side med en del foto af ulykker og brand jeg køre til på min
cykkel.

se ind på: www.brand.person.dk

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 27-02-03 12:40

> Hej jeg er en af de som lytter på scanner og har et digital cam. Der hvede
> laver jeg en side med en del foto af ulykker og brand jeg køre til på min
> cykkel.

Tjaa, for det første synes jeg at det en syg hobby, og for det andet, så er
dine billeder da af så ringe kvalitet, at det da næsten (heldigvis) kan være
lige meget.

--

Med Venlig Hilsen

Søren Jørgensen
www.smukkeagner.dk

Fra : Børge Larsen

Dato : 27-02-03 13:00

Syg ide, dårlig billedkvalitet. Bliv hellere aktiv brandmand.

Fra : 2rb1

Dato : 27-02-03 13:21

Det var fandme en syg hobby - at tage billeder af andres ulykke....fy for
helvede. Get a life!!!!

Fra : Bering

Dato : 27-02-03 13:34

suk

Bering

Fra : Peter Jensen

Dato : 27-02-03 16:35

> [...]
> laver jeg en side med en del foto af ulykker og brand jeg køre til på min

Pervers hobby.

Peter Jensen

Fra : Alfa01 PMR

Dato : 27-02-03 17:55

Hej men ser i ikke tv eller læser aviser !!!
der jo noge der skal tage de foto !!!
men i var jo ind og se på side !!!!!!

hilsen
Mail.112

Fra : \(4690\) Claus Smith~

Dato : 27-02-03 19:59

Lad de prof. om det job, de ved hvordan man skal færdes på et skadested uden
at være til gene.

Hvis du havde et job indenfor redningsområdet som jeg selv, så ville du vide
hvor belastende det er at private skal prøve at komme helt frem med deres
foto/video udstyr.

Claus

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 27-02-03 21:43

Hvis du synes at det er fedt at tage de billeder er det i orden, men jeg må
give andre ret i at billederne er af en forholdsvis sørgelig kvalitet,
hvilket kamera bruger du ?

Hvis du ønsker at få en bedre kvalitet på dine billeder kunne du overveje at
købe et spejlrefleks kamera og så få fremkaldt dine billeder med en foto cd,
en anden mulighed, hvis du har pengene, er at købe et digitalt spejlrefleks
kamera, f.eks. et Canon D30...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Alfa01 PMR

Dato : 27-02-03 23:01

Tak for din mail.
jeg bruger et digimax men jeg laver foto minder så de
ikke bliver for store. det er nok der for at de bliver sådan som du skriver.

men du skal ha tak for din info.

Fra : Johan Gadegaard

Dato : 28-02-03 00:29

> [...]
> laver jeg en side med en del foto af ulykker og brand jeg køre til på min

Vi er nogle, der lever af at fotografere, og ind imellem også ulykker.
Ulykker fotograferer man ikke for sjov, kan jeg lige hilse dig og sige. Vi
snakker meget om etiske grænser. Vi snakker indbyrdes, vi snakker med politi
og redningsfolk, og vi forsøger at opbygge et tillidsforhold, så de kan
passe deres arbejde uden at behøve at bekymre sig om, hvad vi går og laver.
Ind imellem får vi også nogle hug fra pårørende, når det gør for ondt at se
billeder. Velfortjente hug måske, men vi forsøger dog at sætte en grænse, og
ikke mindre vigtigt, der er et formål med at vise folk noget ubehageligt.
Det skulle gerne have en præventiv virkning.

Når jeg hører om problemer med nærgående fotografer på ulykkessteder, og
folk der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt, er det næsten altid
folk som dig. Og hvad er så dit formål? At formidle et budskab? At få folk
til at tænke sig om? Eller får du bare et kick? Synes du bare, det er
spændende?

Hold dig dog væk, du har ikke noget at gøre der!

Fra : J@N

Dato : 28-02-03 08:26

> [...]
> laver jeg en side med en del foto af ulykker og brand jeg køre til på min

Sørgeligt !!
Billederne er ret ringe og desuden er der mange stavefejl.

Jan

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-02-03 13:20

> [...]
> laver jeg en side med en del foto af ulykker og brand jeg køre til på min

Hej med dig.

Jeg vil ikke fordømme din hobby, den skal du have lov til at dyrke i fred.
Men jeg vil sige til dig, som til alle andre, som færdes på og ved et
ulykkessted. Kan du ikke tilbyde nogen gavnlig form for hjælp, så kan du
hjælpe, bare ved at sørge for du ikke er der. Altså kort og godt, kan du
ikke yde den fornødne førstehjælp, og er der andre der allerede tager hånd
om det, er den bedste hjælp du kan yde, at komme væk, så du derved
forhindrer selv at blive del i en tillægsulykke, forårsaget af tilstormende
nysgerrige hoveder.

M.V.H.....Benny..