Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Overføre billeder fra C-4000 ZOOM
Fra : Michael Schrøder

Dato : 26-02-03 20:14

Når jeg overfører via Camedia Master 4.0, vil jeg gerne bestemme, hvilken
størrelse (f. eks 640x480) billederne bliver lagt i. Kan dette lade sig
gøre, eller skal der et andet program til?

Mvh
Michael

Fra : Benja

Dato : 27-02-03 17:22

"Michael Schrøder" <skjernvej38b@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> størrelse (f. eks 640x480) billederne bliver lagt i. Kan dette lade sig
> gøre, eller skal der et andet program til?

Det lader ikke til at så mange kan hjælpe dig her. Men prøv på Olympus
forumet på denne side (www.dpreview.com). De plejer at have styr på det
hele.

Mvh.
Benja

Fra : 2rb1

Dato : 27-02-03 17:51

Hejsa

Jeg har kigget lidt i programmet, og det ser ikke ud til at det kan.

Mvh. 2rb1