Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
uvidenhed
Fra : Dan Pedersen

Dato : 25-02-03 23:48

Hej

Jeg har lige købt et nyt CF kort (Sandisk64b)
Cameraet har accepteret det for der stod i displayet at der var 133
billeder.
Kan jeg bare begynde at skyde løs eller skal kortet formateres først????
I kan nok se på spørgsmålet at jeg er nybegynder( men man skal vel starte et
sted)

Venlig hilsen
Dan

Fra : Peter Loumann

Dato : 25-02-03 23:57

On Tue, 25 Feb 2003 23:47:51 +0100, "Dan Pedersen"
<dan@pedersen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]

>billeder.
>Kan jeg bare begynde at skyde løs eller skal kortet formateres først????

Hvorfor prøver du ikke bare? Men siden den registrer plads til xx
fotos, burde du bare ku' skyde løs?

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : emj

Dato : 25-02-03 23:59

On Tue, 25 Feb 2003 23:47:51 +0100, "Dan Pedersen"
<dan@pedersen.tdcadsl.dk> wrote:

>Kan jeg bare begynde at skyde løs eller skal kortet formateres først????

Nej, kortet er skam klar til brug.
Hilsen emj

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-02-03 01:10

"Dan Pedersen" <dan@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> I kan nok se på spørgsmålet at jeg er nybegynder( men man skal vel starte

Hej Dan

Nu havde det jo været praktisk du havde fortalt hvilket kamera du brugte, da
nogle vil have formateret kortet, andre ikke, og nogle igen gør det selv.
Men siden det nu har accepteret kortet, så er alt sikkert ok, hvis det
passer med det antal billeder du havde regnet med at kunne tage med et kort
af den størrelse.

M.V.H....Benny..

Fra : Dan Pedersen

Dato : 26-02-03 10:39