Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Wow, Sony's nye DSC-V1
Fra : jk

Dato : 25-02-03 14:29

http://www.dpreview.com/news/0302/03022406sonyv1.asp

5 Mpix, usb2, zeiss 4x zoom, kompakt, blitzsko.

Hvad mener I

Kan det iøvrigt svare sig at købe sådan noget i New York ?

mvh

John

Fra : Bering

Dato : 25-02-03 17:41

"jk" <johnknuhtsen@mail.dk> wrote in message

> Kan det iøvrigt svare sig at købe sådan noget i New York ?

Hvis ellers alle de postordre firmaer de har derovre i NY osse har en butik,
så kan det i den grad betale sig.
Du skal så forholde dig til garanti, men se evt. mit indlæg i "Fotobutikker
i californien" og se om du kan bruge det til noget.

http://www.bizrate.com/buy/browse__cat_id--197,de_id--300.html

en del af de listede butikker ligger i NY.
bl.a. http://www.ephotoclub.com/viewitem.php?IndexID=130&Tab=3
de virker reelle....

Bering

Fra : Christensen

Dato : 25-02-03 20:36

jk <johnknuhtsen@mail.dk> wrote:

> Hvad mener I

M$
Stadig Memory Stick
Fast LCD

kell

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 25-02-03 22:12

On 25.02.2003 20:35, in article
1fqydba.1rdun5ovbswdoN%kc@mail.stooofanet.dk, "Christensen"
<kc@mail.stooofanet.dk> wrote:

> Stadig Memory Stick

Memory Stick Pro - d.v.s. op til 1 GB (teoretisk grænse på den nye teknologi
er 32 GB)

/kristian

Fra : Kent

Dato : 25-02-03 21:33

"jk" <johnknuhtsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 5 Mpix, usb2, zeiss 4x zoom, kompakt, blitzsko.
>
> Hvad mener I
>
> Kan det iøvrigt svare sig at købe sådan noget i New York ?

Klap nu liiiiiige hesten . Vi ved ikke noget konkret om
kameraet, før vi får de første reviews.

Nu siges den at kunne blive en konkorrent til Canon Powershot
G3, og det tør jeg da heller ikke at sige noget til. Dog er
det et faktum, at med samme størrelse CCD som G3'eren
men med 5Mpix, vil Sony'en helt sikkert få mere støj
i billederne. Om det så er så meget, at det vil virke generende -
det er en helt anden sag. Vi får se.

Hvorvidt den bliver en konkurrent til G3'eren vil for mig
at se stå og falde med en enkelt ting: Har den en god og
effektiv AF?

Vh
Kent

Fra : Kim Pedersen

Dato : 02-03-03 16:05

Check: http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/v1.html

Forventet pris: 800? i Tyskland. Jeg har allerede set, at den kan bestilles,
og forventet levering til maj.

/Kim