Foto
IBM760 5420
Teil 3020
S: Skylight filter 58 mm
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 25-02-03 12:43

Hoya Skylight filter, nyt, har aldrig været monteret, 58 mm
sælges for 120 kr. incl. forsendelse
Ebbe

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-02-03 17:27

"Ebbe Hansen"
> Hoya Skylight filter, nyt, har aldrig været monteret, 58 mm
> sælges for 120 kr. incl. forsendelse
> Ebbe

Det havde måske været smartere bare at slette indlægget
i stedet for at starte en ny tråd ?

Jan

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 25-02-03 18:40

On Tue, 25 Feb 2003 17:27:01 +0100, "Jan Vestergaard"
<jan@NOSPAMjve.dk> wrote:

>"Ebbe Hansen"
>
>Det havde måske været smartere bare at slette indlægget
>i stedet for at starte en ny tråd ?
>
>Jan
Gerne, hvis du vil fortælle mig hvordan ?
Så vidt jeg ved, og har fået fortalt, kan jeg kun slette den på
min egen. Jeg kan ikke slette noget i NG.
mvh Ebbe

Men hvis det kan lade sig gøre, når den først er inde, vil jeg da
meget gerne vide hvordan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-02-03 23:08

"Ebbe Hansen" skrev i en meddelelse > Så vidt jeg ved, og har
fået fortalt, kan jeg kun slette den på
> min egen. Jeg kan ikke slette noget i NG.

Nej - det er nok for sent at slette den nu, da mange
har hentet den - og så ligger på deres PC'er.

Men du kan sagtens slette den, så andre ikke
længere får den, når de henter nye indlæg.

Så hvis man sletter den med det samme - så
vil det være meget få der får den - nemlig dem
der tilfældigvis henter nye indlæg fra det
øjeblik man opretter meddelsen til
det øjeblik du sletter den igen.

Hvis du bruger OE så gør man det i

Meddelelse - > Slet Meddelelse

efter man har markeret det indlæg, som
man vil slette !

Der går et lille stykke tid fra man sletter det til
det rent fysisk bliver slettet - og det bliver
ved at ligge på din PC, da du selv har hentet
det - men andre kan ikke længere få fat på det...

Jeg kan se at jeg også burde have brugt
metoden, da jeg åbenbart har fået sendt to
ens indlæg......

Jan Vestergaard
Email: jan@NOSPAMjve.dk Inet: www.jve.dk
Ved mail fjern NOSPAM - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-02-03 23:11

PS !

Man kan kun slette egne indlæg på denne måde !

Fra : Madsen

Dato : 25-02-03 23:14

Jan Vestergaard skrev:

> Hvis du bruger OE

Marker Ebbes indlæg, tryk Ctrl + F3 og du vil finde:

Prøv (Ebbe) at høre i <news:dk.edb.internet.software.mail+news>.
De kan fortælle dig hvordan du sletter indlæg med din newsreader.

Madsen.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 28-02-03 12:04

Tak for tips