Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaring med www.medianess.de (onlineshop)
Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 24-02-03 18:08

Er der nogen der har handlet med www.medianess.de og har nogle erfaringer
med disse.

Jeg har bestilt et køleskab, som først skulle betales ved modtagelsen. Nu
har jeg modtaget en mail om, at de har problemer med deres speditør, og
derfor ikke p.t. kan levere pr. efterkrav, men jeg kan blot overføre beløbet
til deres bankkonto og så vil de levere med det samme.

Jeg ved godt, at denne gruppe handler om foto, men det sælger de også.

Man bliver jo lidt tvivlsom ligepludselig.

mvh
Bendt

Fra : gokke

Dato : 24-02-03 21:31

"Bendt Rasmussen" <razz2@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har handlet med www.medianess.de og har nogle erfaringer
> med disse.

nej

> [...]
> til deres bankkonto og så vil de levere med det samme.
>
> Jeg ved godt, at denne gruppe handler om foto, men det sælger de også.

det oftest omtalte emne i denne gruppe er køb i tyskland, så set på indlæg
er det ikke helt ved siden af, det er efterhånden fotoindlæg der er off
topic

gokke

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 12-03-03 18:08

> [...]
>
> Jeg ved godt, at denne gruppe handler om foto, men det sælger de også.
>
> Man bliver jo lidt tvivlsom ligepludselig.

For lige at runde den af. Jeg modtog et par dage efter en mail om, at de
havde fundet en anden speditør. Jeg har efterfølgende fået leveret mig
køleskab, som først blev betalt ved leveringen.

mvh
Bendt