Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opladning af Olympus Camedia C-4000 ZOOM
Fra : Michael Schrøder

Dato : 23-02-03 13:33

Kan man ikke oplade batterierne, mens de sidder i apparatet? Hvilke
batterier bør man vælge, og hvor lang tid holder de på en opladning...?

Mvh
Michael

Fra : 2rb1

Dato : 23-02-03 15:42

Jow - det kan man da.. Jeg bruger 4 stk. genopladelige 1800 milli et eller
andet.
Jeg kan på en opladning optage over 350 billedfiler på hver 11,3 mb. i
studie.

Mvh. 2rb1

Fra : Anders Houmark

Dato : 23-02-03 18:48

"2rb1" <fotografen@stamfoto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
eller
> andet.
> Jeg kan på en opladning optage over 350 billedfiler på hver 11,3 mb. i

Er opladeren en såkaldt "intelligent oplader" som først aflader cellerne
helt, og så oplader præcis så meget der skal i ?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : emj

Dato : 23-02-03 16:24

On Sun, 23 Feb 2003 13:32:35 +0100, "Michael Schrøder"
<skjernvej38b@mail.dk> wrote:

>Kan man ikke oplade batterierne, mens de sidder i apparatet?

Nej, det kan man ikke.
Du skal alligevel have 2 sæt batterier, da opladningen tager 4-6
timer.
Du kan bruge PANASONIC Ni-Mh i 2000 mAh
Hilsen emj

Fra : 2rb1

Dato : 23-02-03 18:26

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det kan man ikke.

hmm... Det jeg gør kan man altså slet ikke..... interessant!

Fra : emj

Dato : 23-02-03 19:38

On Sun, 23 Feb 2003 18:26:20 +0100, "2rb1" <fotografen@stamfoto.dk>
wrote:

>hmm... Det jeg gør kan man altså slet ikke..... interessant!

Det fremgår ikke på www.olympus.dk, at C4000 skulle adskille sig fra
andre olympusdigier på det punkt.

Hilsen emj

Fra : Tom Wagner

Dato : 24-02-03 08:39

wrote:

>hmm... Det jeg gør kan man altså slet ikke..... interessant!

Det ville også være interessant, hvis du fortalte, hvordan du gør det.

Tom