Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus OM101 ?
Fra : Familien Dahlmann-Ha~

Dato : 23-02-03 09:37

Hej

Jeg er på jagt efter et godt spejlreflekskamera, og har fået et godt tilbud
på næsten ubrugt Olympus OM101 med 50 mm optik samt ekstern blitz.

Er der nogle, der vil anbefale omhandlende kamera, og er der noget, jeg skal
passe osv.

- alle kommentatere tages imod med kyshånd.

På forhånd tak.

Mvh.

jacob@dahlmann-hansen.dk

Fra : 2rb1

Dato : 23-02-03 15:48

Hejsa

Kort sagt.....Det er et kamera der intet kan, med en tåbelig focusering.
Et skod kamera vil jeg sige, men ok - der er nok andre der mener det
modsatte, men jeg tvivler :)

Mvh. 2rb1

"Familien Dahlmann-Hansen" <familien@dahlmann-hansen.dk> skrev i en
meddelelse news:3e588845$0$16171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Familien Dahlmann-Ha~

Dato : 23-02-03 21:28

Jeg takker for indlægget - rene ord for pengene, og det vil indgå i mine
overvejelser.
Omh. Olympus OM101 fremstår som sprit nyt og koster kr. 500,-, så prisen er
jo heller ikke uvæsentlig.

Mvh.

Jacob

Fra : www.analogfoto.dk L ~

Dato : 23-02-03 18:26

> [...]
> på næsten ubrugt Olympus OM101 med 50 mm optik samt ekstern blitz.
>
> Er der nogle, der vil anbefale omhandlende kamera, og er der noget, jeg

Hej

Find hellere en Olympus OM 1, 2, eller 4, det er kvalitet, og for tiden til
rimelige penge.

Den 101 slog aldrig i gennem. Så den skal være MEGET billig.

Hvad optik er der på den ?

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Familien Dahlmann-Ha~

Dato : 23-02-03 21:39

Hej

Den er forsynet med normaloptik, 50 mm. Ikke uvæsentligt fremstår kamera og
tilbehør som sprit nyt. Det har højst var brugt til 2-3 film. Jeg kender
pgl., der har haft kameraet, og det ser som sagt helt nyt ud.
Prisen er kr. 500,-, inkl. blitz, men det får jo ikke den bedste kritik,
synes jeg.

Jeg fotograferer dagligt med et Nikon F3 m. div. lenser og stor blitz
i.f.m. mit job, men et sådan kamera, er for dyrt for min pengepung. Omvendt
vil jeg jo også godt ha´ noget der duer.

Tak for indlægget.

Mvh..
Jacob

"www.analogfoto.dk L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en