Kvitering for modtagelse af sms på T20
Fra : Casper Folsing

Dato : 15-03-01 13:40

Hej

Nu har jeg søgt som sindsyg i min manual til min Ericsson T20, men kan
ikke finde ud af om det er muligt at få en kvitering for modtagelse af
sms.

Er der nogen her der ved hvordan??

Mvh
Casper Folsing

Fra : N/A

Dato : 15-03-01 14:29

Fra : Tine Andersen

Dato : 15-03-01 14:29

Hvis du var i besiddelse af en nokia telefon, havde du ingen problemer ! Du
kan selv vælge om du vil bruge aktivitetes rappoter eller ej !!!!!!!!!!!!

Hilsen

Tine

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-03-01 14:40

Tine Andersen skrev:

>Hvis du var i besiddelse af en nokia telefon, havde du ingen problemer ! Du
>kan selv vælge om du vil bruge aktivitetes rappoter eller ej !

Jeg har Nokia 3210, og jeg kan nu ikke vælge IKKE at modtage dem,
eller jo, det kan jeg nu godt. Desværre kommer de selvom jeg har slået
dem fra.

>!!!!!!!!!!!!

Disse var til overs.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på din hjemmeside: http://tjenpenge.com/

Fra : Møgelmose

Dato : 15-03-01 14:46

>Jeg har Nokia 3210, og jeg kan nu ikke vælge IKKE at modtage dem,
>eller jo, det kan jeg nu godt. Desværre kommer de selvom jeg har slået
>dem fra.

Det er fordi du har et TDC relateret abonnement dvs VIC, Telmore OSV.
Men hvis du skriver *1# i starten af din smser fordu ikke den besked tilbage
(svjh har skiftet til sonofon variant pga. forbruget)

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm