Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp til vurdering - Nikon F4
Fra : Jonas Thomsen

Dato : 19-02-03 09:34

Hej!

Vi står med et Nikon F4 + objektiver, som vi ikke længere bruger og derfor
ønsker at sælge. Er der nogen af Jer, som kan give en vurdering af, hvor
meget vi kan få for det og hvor det er bedst at sælge?

Udstyret består af:

Nikon F4 hus
Nikkor 50 mm f:1.4
Nikkor zoom 35-70 f:2.8
Nikkor 28 mm f:2.8
Nikkor zoom 80-200 f:2.8

Alle delene er kun let brugte - dvs. de er næsten som nye.

Vi har desuden et Nikon Coolpix 990, men det kan vi vel ikke rigtigt få
noget for, eller?

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh. Jonas Thomsen

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 19-02-03 10:32

Hej

Jeg ved ikke hvad i kan få for jeres SLR kamera, men jeg vil måske være
intereseret i at købe jeres digital kamera hvis prisen er rigtig..

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111