Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital kamera og blitz
Fra : Galleri DeKreative

Dato : 18-02-03 20:59

Hej Alle,

For nogle år tilbage havde jeg et Minolta 2300 Dimage (mener jeg det hed) og
det var jeg temmelig utilfreds med da det stort set var umuligt at tage
billeder indendørs pga en utrolig ringe blitz..Er det blevet bedre med tiden
eller skal jeg vente længere tid endnu?

hilsener

Tommy

--
Er du Kreativ?
Fra Tegnere til 3D'ere og Musikere til Modeller

Fra : P.C.

Dato : 19-02-03 10:29

Hi

"Galleri DeKreative" <tn@dekreative.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billeder indendørs pga en utrolig ringe blitz..Er det blevet bedre med tiden

Min erfaring er, at det er blevet __meget__ bedre mht. indendørs foto eller foto
i mørke _uden_ bliz, med Digital .
Det komme muligvis an på fabrikatet men f,eks. Olympus præsterer udmærket med
meget lidt lys, -------- du kan så komme i den situation at måtte lade softwaren
automatisk jurstere lyset, men efterhånden er min mening om bliz og Digital, at
bliz ofte leverer dårlige billeder i forhold til et parafin lys..
--------- Sagt simpelt kan man sige, at selvom det er mørkt, så _er_ der farver
og det er bedre at få dem automatisk forstærket, istedet for at blænde med
forgrunden og få en kulsort baggrund, hvilket du meget nemt får.
P.C.