Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
evt køb af Canon Powershot A40
Fra : Thomas

Dato : 17-02-03 22:27

Hej

Jeg er en førstegangskøber som snart vil købe mig et digital kamera. Jeg har
kigget på Canon Powershot A40, da det får gode reviews, samt har mulighed
for manuelle indstillinger .

Nu har jeg kigget på forskellige sider rundt omkring og kan se at der er ca
11 mnd imellem introduktionen af Canon Powershot A40, og forgængeren Canon
Powershot A20. Da der nu snart er gået 11 mnd siden introduktionen af Canon
Powershot A40, er der så præsenteret en efterfølger ??

Hvor kan man på nettet kan man læse omkring digicam nyheder?? Findes der en
slags årlig fotomesse, hvor der præsenteres nyheder ??) Hvis der snart
kommer en efterløser, vil jeg nemlig lige vente et par mnd med købet.

Thomas

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 18-02-03 17:16

Se her: http://www.dpreview.com/