Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP og hukommelse
Fra : Jan W. Nielsen

Dato : 16-02-03 22:51

I an anden tråd nævnes der noget om, at man ikke kan bruge
SD-hukommelseskort på mere end 128 MB i et HP 720.

AUUAARRKK..!! /&/"

Nu er det så, at jeg er ved at gå op gennem loftet. Jeg har bestilt et HP
850 der kommer med posten i morgen. Jeg har også bestilt et 256 Mb
SD-hukommelseskort. I brugermanualen til 850´eren, som jeg har set på HPs
hjemmeside står der også noget om 128 Mb.

Kan det virkelig passe, at man ikke kan benytte et 256 Mb-kort, og at jeg
derfor har købt sådan et forgæves...???

--
Venligst Jan W Nielsen, Århus
Opel Vectra 2.0i, 1990

Fra : Jan W. Nielsen

Dato : 16-02-03 22:56

> Kan det virkelig passe, at man ikke kan benytte et 256 Mb-kort, og at jeg
> derfor har købt sådan et forgæves...???

P.S.: Her er hvad der står i brugervejledningen. Og der STÅR ikke mere end
det. Ved bare ikke, hvordan det skal forstås:
Hukommelse: 128 MB intern SDRAM

Slot til Secure Digital (SD) eller MultiMediaCard® hukommelseskort (16 MB
SD-hukommelseskort inkluderet).

Fra : @nders Svejgård

Dato : 16-02-03 23:07

"Jan W. Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message

> [...]
> Venligst Jan W Nielsen, Århus
> Opel Vectra 2.0i, 1990
> Bliv medlem af foreningen dk.fritid.bil og få rabat på blandt andet

Hej Jan.

Jeg er lige så forvirret som dig.

Hilsen
@nders

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 16-02-03 23:04

Jan W. Nielsen wrote:
> [...]
> SD-hukommelseskort. I brugermanualen til 850´eren, som jeg har set på HPs
> hjemmeside står der også noget om 128 Mb.

Hvis du har _bestilt_ kortet så kan det ikke være andet end et sted med
14 dages fortrydelsesret, så få det byttet til to 128-kort - så er det
problem løst.

Den fortrydelsesret er så vidt jeg ved netop til den slags tilfælde.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : emj

Dato : 17-02-03 00:06

On Sun, 16 Feb 2003 22:50:33 +0100, "Jan W. Nielsen"
> [...]

>SD-hukommelseskort. I brugermanualen til 850´eren, som jeg har set på HPs
>hjemmeside står der også noget om 128 Mb.

Jeg tror, at du kan slappe af. Det er muligt, at man ikke kunne få
256MB kort, da manualen blev skrevet.

Hilsen emj

Fra : @nders Svejgård

Dato : 17-02-03 00:54

> [...]
> Venligst Jan W Nielsen, Århus
> Opel Vectra 2.0i, 1990
> Bliv medlem af foreningen dk.fritid.bil og få rabat på blandt andet

Se hér:

http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/hp850_pg2.html
Det kan lade sig gøre.

hilsen
@nders

Fra : Jan W. Nielsen

Dato : 17-02-03 08:57

> http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/hp850_pg2.html
> Det kan lade sig gøre.
> @nders

Pyhh... Det var godt.. Tak..

Fra : Anet

Dato : 17-02-03 16:04

Skriv lige her om det i virkeligheden kan lade sig gøre.

Checkede lige mit hp 720 og ja, jeg kører med et 128 kun.

Men det var rart at vide om man kan komme større i.

--
Hilsen
Annette

Fra : @nders Svejgård

Dato : 17-02-03 19:44

"Anet" <anet49@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Checkede lige mit hp 720 og ja, jeg kører med et 128 kun.
>
> Men det var rart at vide om man kan komme større i.

Jeg får (forhåbenlig) kortet i slutningen af ugen. Så poster jeg lige hér i
tråden om operationen gik godt eller dårligt.

hilsen
@nnders