Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Digicam fra rema1000 - hehe udvidede udgav~
Fra : Morten Juel

Dato : 16-02-03 19:58

Hejsa Alle

Jeg har overvejet at købe mig et digicam, jeg ville helst ha et Canon Ixus
v3, men man skal af med 3K+ selv i .de ;o(
Så er det jo at alle supermarkeder nu snart flyder med tilbud på digicams..
lige her til aften så jeg f.eks. en Orite hos Rema1000 for 999,- !
http://www.orite.com.tw/english/e5-vc2110.htm Det må helt bestemt være det
her..

Men hvad siger i andre, skal jeg holde pølserne fra de billige og bare købe
det canon, som jeg ved er et SUPER cam ! jeg kan godt se at det orite ikke
har alm zoom og det sutter jo lidt..

Hvad siger i andre ? mine krav:
1. lille i størrelse..
2. ÆDER ikke batteri på 2 sec!
3. tager billeder i samme kval som ixus´et !

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 16-02-03 23:02

Morten Juel wrote:
> [...]

> http://www.orite.com.tw/english/e5-vc2110.htm Det må helt bestemt være det

> 3. tager billeder i samme kval som ixus´et !

så køb Ixus'et - det får du næppe for en tusse.

/Jesper Brunholm

Fra : Søren Engelbrecht

Dato : 18-02-03 17:59

hmmm... hvis du (nær-)læser specifikationerne, vil du se, at der står
"1.3M" om sensoren - kameraet har altså kun 1.3 megapixels, men kan
selv forstørre billederne op, så det ser pænere ud på emballagen