Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital kamara hos rema 1000
Fra : Claus

Dato : 16-02-03 19:49

Er det noget at købe ?

Det er bare til at have det sjovt med og det koster jo kun 1000 kr.

claus

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-02-03 21:00

In article <N2R3a.89254$Hl6.8175964@news010.worldonline.dk>, Claus wrote:
> Er det noget at købe ?
>
> Det er bare til at have det sjovt med og det koster jo kun 1000 kr.

Flere af de billige har en uklar plasticskive som linse.
Se eventuelt anmeldelser af SiPiX blink på steves digicams
eller dpreview.

Der er en lille cirkel i midte på nogle af de billige kameraer
hvor billedet næsten er skarpt, omend forvrænget.

Hvad kvalitet forventer du ? Hvor meget ringere end et engangskamera
kan du acceptere det er ?

Fra : Olesen

Dato : 16-02-03 21:10

meddelelse news:slrnb4vreg.l5.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

> Flere af de billige har en uklar plasticskive som linse.

Vil lige skyde ind, at plasticlinser også bruges
i kostbare cameraer, da de kan gøres
utrolig klare.

Teknisk set er den korrekte plastic mere "ren" end
glas som består af "flere ting"...

MVH

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-02-03 21:21

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote in message

> Flere af de billige har en uklar plasticskive som linse.

Nu står der jo på denne:

Lens Module: Genius 5 Glass (5G)

Men selvom det måske er glas, er det jo sikkert ikke specielt godt... Da
det sikkert forvrænder en del...

Selvom jeg selv har et Kamera hvor objektivet alene koster omkring 4000, så
villle jeg da også prøvet for sjov at få et sådan digicam til brug til lidt
sjov!

> Se eventuelt anmeldelser af SiPiX blink på steves digicams
> eller dpreview.

Nu er det jo ikke Sipix