Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoalbum til digitale billeder der skal n~
Fra : Aabendoer

Dato : 15-02-03 22:24

Har brugt det der var ned Canons A20, men jeg tænkte om der var andre bedre
muligheder. Der må gerne være lidt automatik i. Jeg har som regel gået
billeder efter, men den må godt kunne beskære billederne, og så selv
følgelig placere billederne på papiret.

Kunne i poste nogle navne på programmer (evt links) jeg kunne checke ud.

Jesper

Fra : Aabendoer

Dato : 15-02-03 22:30

Nåforpokker - 300 beskedder baglæns gav svaret. Sorry:

Fra : MICHAEL VOSS

Dato : 16-02-03 01:13

"Aabendoer" <frehr@email.dk> wrote in message
Nåforpokker - 300 beskedder baglæns gav svaret. Sorry:

Ellers prøv en software-gruppe, det her er nemlig en foto-gruppe.

Fra : Claus Smith aka Pige~

Dato : 16-02-03 11:10

> Ellers prøv en software-gruppe, det her er nemlig en foto-gruppe.

Rolig nu....det er da et relevant spørgsmål til en fotogruppe i samme
forbindelse.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk
www.modellerne.dk