Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ridse paa matskiven - nogen betydning ???
Fra : Stefan Rasmussen

Dato : 14-02-03 05:39

Hej Ng.

Jeg har af ukendt aarsag faaet en stor ridse paa matskiven paa mit
Canon Eos 50E. jeg er lidt i tvivl om det har nogen effekt paa mine
billeder ? (umiddelbart vil jeg ikke mene at det har, da filmen mig
bekendt sidder bag spejlet.)

Jeg er pt. paa rundrejse i Indonesien og haaber, at en kvik
laeser/bruger kan svare mig paa hvorvidt det har nogen betydning.

Jeg havde ikke taenkte mig at skulle over Singapore, inden jeg skal
til New Zealand, men tror at det nok bliver enden paa det. (fordi det
irriterer mig ad h.... til)

Hvormeget koster en matskive til Eos 50E ca. i DK ? og hvad med en
rensning nu hvor vi er igang ?

Haaber paa nogle hurtige og gode svar

paa forhaand tak fra

Stefan Rasmussen, Sumatra Indonesien

Fra : John

Dato : 14-02-03 06:29

"Stefan Rasmussen" <stefanovic@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Canon Eos 50E. jeg er lidt i tvivl om det har nogen effekt paa mine
> billeder ? (umiddelbart vil jeg ikke mene at det har, da filmen mig

Du har ret. Men det er ærgeligt alligevel....
--
MVH
John K Hansen