Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hukommelseskort
Fra : Jan W. Nielsen

Dato : 13-02-03 14:23

Efter lange overvejelser og gennemlæsninger af diverse anmeldelser, har jeg
nu bestilt mit nye kamera: HP Photo Smart 850.

Efter min mening det bedste kamera til prisen, hvis man har brug for en
kraftig zoom.

Anyway - nu skal jeg have fundet eet stk SD-hukommelseskort på 256 Mb. Og
det er jo ikke helt billigt, kan jeg forstå.

Hvor finder jeg det billigst?

Og kan man, som med CompactFlash-teknologien, risikere at få dårlige kort
med langsomme læse/skrive-tider og læsefejl..?

--
Venligst Jan W Nielsen, Århus
Bliv medlem af foreningen dk.fritid.bil og få rabat på blandt andet benzin.

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 13-02-03 14:24

f.eks. www.mymusic.dk, det er ret billigt...

256 MB til 799kr.

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Jan W. Nielsen

Dato : 13-02-03 14:52

> 256 MB til 799kr.

Tak til både Rene og Claus..

Immervæk en hel del billigere end Japan Foto, der ville rive mig for 2500
kroner her i eftermiddag..

Fra : Claus Smith aka Pige~

Dato : 13-02-03 15:02

> Immervæk en hel del billigere end Japan Foto, der ville rive mig for 2500
> kroner her i eftermiddag..

Tror næppe at netop dette vil komme bag på ret mange herinde i
nyhedsgruppen, hvor JF tit er i vælten grundet deres prissætning og generel
handelspolitik.

Men god jagt derude, nu kan du jo få indtil flere SD kort for den pris som
JF ville sælge SD kort til dig.

Hav en fortsat god dag.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk
www.modellerne.dk

Fra : Claus Smith aka Pige~

Dato : 13-02-03 14:41

Jeg ville da først kigge på www.edbpriser.dk, der kan du vælge den billigste
forhandler og selv vælge hvilket fabrikat du ønsker.

Fra : Anet

Dato : 13-02-03 15:17

Jeg har købt et HP 720 og det er et rigtig godt kamera til prisen og mit
brug. Jeg har det tit med og tager billeder af naturen, mine heste og hunde
og af mine børn. Jeg er rigtig glad for det.

--
Hilsen
Annette

Fra : Brian S. Nielsen

Dato : 14-02-03 11:23

On Thu, 13 Feb 2003 14:22:58 +0100, "Jan W. Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

> [...]
>nu bestilt mit nye kamera: HP Photo Smart 850.
>
>Efter min mening det bedste kamera til prisen, hvis man har brug for en

Må man spørge til prisen på 'dyret' ? , går selv med overvejelser om
at købe modellen...

Jeg vil meget gerne høre nogle erfaringer når du får det taget i
brug....

mvh
Brian

Fra : Jan W. Nielsen

Dato : 15-02-03 10:54

> Må man spørge til prisen på 'dyret' ? , går selv med overvejelser om
> at købe modellen...

Prisen kan bedst undersøges ved at kikke forbi www.edbpriser.dk og se, om
der er nogen, der har tilbud på varen. De priser jeg ellers er blevet
tilbudt svinger nemlig en del.

Du kan også kikke forbi www.technikdirekt.de, som jeg har nogle venner, der
køber fra. Det fungerer fint.

> Jeg vil meget gerne høre nogle erfaringer når du får det taget i
> brug....

Jeg skal lade høre fra mig..

Fra : [BitSeN]

Dato : 15-02-03 14:17

On Sat, 15 Feb 2003 10:53:58 +0100, "Jan W. Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Prisen kan bedst undersøges ved at kikke forbi www.edbpriser.dk og se, om
>der er nogen, der har tilbud på varen. De priser jeg ellers er blevet
>tilbudt svinger nemlig en del.

Jeg følger intens med i prisudviklingen, jeg tænkte mere på om der var
et sted hvor den kunne *pruttes* længere ned

Har du købt med docking station ?

mvh
Brian

Fra : Jan W. Nielsen

Dato : 15-02-03 22:30

> Jeg følger intens med i prisudviklingen, jeg tænkte mere på om der var
> et sted hvor den kunne *pruttes* længere ned
> Har du købt med docking station ?
> Brian

Jeps - men jeg har ikke fået kameraet leveret endnu. Det kommer på mandag
med posten, og jeg glæææder mig..

Jeg købte dockingstationen, fordi jeg fik den med uden beregning.... så
dermed KØBTE jeg den jo egentlig ikke. Jeg har en computer, der på forsiden
af kabinettet læser otte hukommelses-kort-standarder, så havde jeg ikke fået
docking-stationen gratis, havde jeg ikke købt den.

Imidlertid skulle den overføre billederne MEGET hurtigt, og samtidig oplader
den de genopladelige AA-batterier på, der er med i kameraet.. Og det er jo
smart.

Jeg tror, den billigste leverandør på edbpriser.dk er rimeligt godt med, men
man skal jo aldrig sige, at kameraet ikke kan købes billigere andre steder..

Måske hos www.technikdirekt.de

--
Venligst Jan W Nielsen, Århus
Opel Vectra 2.0i, 1990