Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt flot at kigge på en kedelig vinteraft~
Fra : Aragorn

Dato : 12-02-03 13:22

Fra : 2rb1

Dato : 12-02-03 16:26

er jeg den eneste som hader disse hjemmesider hvor meget af tiden går med at
vente?

Mvh. 2rb1

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 12-02-03 16:35

NEJ
mvh Ebbe

Fra : Erik Graversen

Dato : 12-02-03 17:07

Hejsa!

Nå der var lige et par mavesure med langsom internetforbindelse ;0)

Jeg syntes det er en virkelig flot hjemmeside du har lavet.

Mvh,

Erik.

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : 2rb1

Dato : 12-02-03 17:11

Næ..... Jeg har 2megabit forbindelse

Fra : Michael Bothager

Dato : 12-02-03 18:59

"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> wrote in news:3e4a70b2$0$24684
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:
> Jeg syntes det er en virkelig flot hjemmeside du har lavet.

Hm, det er vist ikke Aragorn's hjemmeside (hvilket han
heller ikke påstod), men Jim Brandenburg, som bl.a. har været
i National Geographic m.m. og har udgivet sine egne bøger.

Hans bog "Chased by the light" var et projekt hvor han i en
længere periode kun lavede 1 (eet) billede om dagen. Det er
i øvrigt an ganske god bog.

Hilsen
Michael

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 12-02-03 20:04

On Wed, 12 Feb 2003 17:06:44 +0100, "Erik Graversen"
<erikgr@mail1.stofanet.dk> wrote:

[klip]

>Jeg syntes det er en virkelig flot hjemmeside du har lavet.
>
>Mvh,
>
>Erik.

Enig - og jeg har ingen problemer med hastigheden på min 1 Mbps ADSL.

--
Venlig hilsen
Gert

Fra : Aragorn

Dato : 13-02-03 01:25

"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Nå der var lige et par mavesure med langsom internetforbindelse ;0)
>
> Jeg syntes det er en virkelig flot hjemmeside du har lavet.

-snip-

Hej Erik.

Nej, det er ikke min hjemmeside - gid det var! *suk!*
Og jeg undrer mig lidt over dem der har problemer med at se siden - jeg
sidder på en ADSL-forbindelse, og har ikke problemer med at se siden. Hm,
gad vide hvad det skyldes...
Jeg faldt såmænd over siden da jeg sad og hyggesurfede i går, og jeg syntes
at billederne var så flotte at I osse skulle have fornøjelsen.

Det var bare det jeg ville sige, hej! *klik* *duut* *duut* *duut*...

MvH Ara_DK

Fra : Erik Graversen

Dato : 13-02-03 14:56

--

"Aragorn" <Aragorn@NOSPAMwelles.dk> skrev i en meddelelse news:b2eomu$7nl$1@sunsite.dk...

> Nej, det er ikke min hjemmeside - gid det var! *suk!*

Well! Det fik jeg ikke lige fanget i farten

> Og jeg undrer mig lidt over dem der har problemer med at se siden - jeg
> sidder på en ADSL-forbindelse, og har ikke problemer med at se siden. Hm,
> gad vide hvad det skyldes...

Har heler ikke nogle problemer med min stofa forbindelse.

Hilsen

Erik.

Fra : Per O.

Dato : 13-02-03 20:15

Har lige prøvet at logge på igen. Nu kommer alt på mindre end tre sekunder
(kører 1024/512). Måske er det et problem, når der er mange som logger på
samtidig, så der ikke er båndbredde nok.

Per O.

Fra : johan

Dato : 12-02-03 18:00

Flot fremstilling, logoer og intro - men lidt langsom og så har jeg altid
hadet "halen" efter markøren.

-johan

Fra : Per O.

Dato : 12-02-03 19:11

Flot side, men hvorfor f... skal nogle personer udvikle flotte sider, som
kræver en hurtig server, for så bagefter at klaske det op på en server som
ikke engang kan levere Anders And i sort hvid med en acceptabel hastighed ?
Mange vil sikkert gå glip af de fine billeder, fordi de bare venter på at få
fat i den første side, og når de har gjort det i et par minutter, så gider
de ikke vente mere. Liver er for kort til langsomme servere ... simpelthen.
Der er jo ikke en skid at se på medens man venter. Men der er vel bare tale
om dårlig omtanke, for billeder m.m. er jo helt fine når man endelig kommer
derind.
Problemet kunne løses meget nemt, ved at lave en 'startside' uden alt det
fancy pjat, og så give folk noget at læse medens det andet 'lir' bliver
hentet ned i baggrunden. Almindeligvis trykker jeg Alt F4 hvis jeg ser en
side starte på denne måde, men her havde jeg jo læst lidt om hvad der var på
siden, så jeg ventede, men det tror jeg der er mange som ikke gør.

Per O.

Fra : Tom Dissing

Dato : 12-02-03 19:13

Jeg prøvede min sædvanlige test ( jeg sidder på 2Mbit/s ) Og forventer
upload på 212 kb/s ( på proff sites)
Trykkede to, så tre så tyve gange.
Der skete intet. Så ventede jeg ti sekunder.
Uden at der skete noget
Så dropepde jeg sitet.

Tom

PS
Sikkert et fint sted, jeg finder nok aldrig ud af det.

Fra : Pico

Dato : 12-02-03 20:52

Tom Dissing wrote:
> [...]
> upload på 212 kb/s ( på proff sites)
> Trykkede to, så tre så tyve gange.
> Der skete intet. Så ventede jeg ti sekunder.

Det er mærkeligt, jeg sider på en 256 oncable og det kørte fint igennem,
ingen problemer bortset fra at jeg heller ikke kan lide musespor
Pico

Fra : Jeppesen

Dato : 12-02-03 21:39

"Pico" <Pico@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det er mærkeligt, jeg sider på en 256 oncable og det kørte fint igennem,
> ingen problemer bortset fra at jeg heller ikke kan lide musespor
> [...]

Med min sølle ADSL går det også helt fint - og så er det iøvrigt nogle
knaldhamrende flotte billeder - og det er jo egentlig det denne gruppe
handler om... Er det ikk´?

Mvh Kim

Fra : max

Dato : 13-02-03 00:43

> [...]
>
> Tom
>
> PS
> Sikkert et fint sted, jeg finder nok aldrig ud af det.

Ditto til alle komentarene - for meget Flash og gimmics
fint til præsentations lokalet, men træls på et site..max

Fra : Erik Graversen

Dato : 13-02-03 14:53

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:WZA2a.83628$Hl6.7753691@news010.worldonline.dk...

> Ditto til alle komentarene - for meget Flash og gimmics
> fint til præsentations lokalet, men træls på et site..max

Håber da ikke i gi' rat meget for jeres forbindelser, for de er
da tydeligvis ikke meget vær;0)

Jeg sider på en stofa forbindelse og det køre fint.

Hilsen

Erik.

Fra : Lauge

Dato : 14-02-03 18:25

On Wed, 12 Feb 2003 19:10:34 +0100, "Per O." <nææ@nææ.dk> wrote:

> [...]
>side starte på denne måde, men her havde jeg jo læst lidt om hvad der var på
>siden, så jeg ventede, men det tror jeg der er mange som ikke gør.

Hvis så bare problemere begyndte og endte med splash siden og
musehalen, men det gør de ikke.....
Når han alligevel bruger flash i splashen hvorfor bruger han det så
ikke i selve opbygningen? jeg fatter simpelthen ikke at elementerne
består af gif'er, istedet for css eller flash vektorer.

Men så kigger jeg under contact og finder ud af at manden selv har
designet den, og han er jo fotograf og ikke webdesigner ;)