Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Powershot A40
Fra : Rasser

Dato : 12-02-03 07:57

Hej Ng. Jeg har ovenstående som jeg ellers er meget glad for. Men en gang
i mellem laver den flimmer på Lcd skærmen. Det kommer på forskellige
tidspunkter
nogle gange går der 10 min før det begynder andre gange er det med det samme
man tænder. Er der nogle af jer der har oplevet det samme ?

Mvh Jens

Fra : KNL DtP

Dato : 12-02-03 12:27

"Rasser" <jens.rasmussen@risoe.dk> skrev i en meddelelse

> Men en gang
> i mellem laver den flimmer på Lcd skærmen.

>Er der nogle af jer der har oplevet det samme ?

Nope - det har jeg godtnok aldrig oplevet. Hvornår optræder flimmeret? Når den
mangler strøm eller bare sådan helt tilfældigt?

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Rasser

Dato : 12-02-03 14:06

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> wrote in message
> [...]
den
> mangler strøm eller bare sådan helt tilfældigt?

Hej Igen. Bare sådan helt tilfældig. Også med helt friske batterier.

Mvh Jens

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 12-02-03 15:15

> Hej Igen. Bare sådan helt tilfældig. Også med helt friske batterier.

Det er en defekt, håber du har garanti.

Fra : Lars H

Dato : 12-02-03 18:11

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.TA.VÆK.rasmussen@os.dk> skrev i en meddelelse

> "Rasser" <jens.rasmussen@risoe.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en defekt, håber du har garanti.

Ja det må det være, har brugt mit intensivt og har ikke oplevet noget af den
slags overhovedet.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-02-03 18:32

"Lars H" skrev i en meddelelse
> Ja det må det være, har brugt mit intensivt og har ikke oplevet
noget af den
> slags overhovedet.

Næh - jeg har heller aldrig oplevet det på mit, så der
er vist ingen tvivl om, at den skal til reparation.....

Jan Vestergaard
Email: jan@NOSPAMjve.dk Inet: www.jve.dk
Ved mail fjern NOSPAM - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.