Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvordan slukker man en Gossen Marstersix ?
Fra : www.analogfoto.dk L ~

Dato : 11-02-03 17:56

Hej

Kender nogen denne måler, og kan der skaffes en manual (gerne kopi)

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Preben Andersen

Dato : 11-02-03 18:04

"www.analogfoto.dk L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message
> Hej

Kender nogen denne måler, og kan der skaffes en manual (gerne kopi)

Er der ikke noget med at det er en selen-måler, som ikke kræver batteri og
som derfor ikke kan slukkes? Manual kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.
mvh
Preben

Fra : 2rb1

Dato : 11-02-03 18:27

Du skal tage batt. ud for at slukke den, men det er da ikke nødvendig at
slukke den. På højre side under vingeknappen sidder der en låsepal somkan
skubbes op under - skub den op og den bruger minimal strøm.
Du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener at et fuld opladt batt. rækker
til 1000 målinger.

Mvh. 2rb1

Fra : 2rb1

Dato : 11-02-03 22:26

"2rb1" <fotografen@stamfoto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skubbes op under - skub den op og den bruger minimal strøm.
> Du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener at et fuld opladt batt.

sorry - 2000 målinger

Fra : Preben Andersen

Dato : 11-02-03 18:45

"www.analogfoto.dk L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message
> Hej
>
> Kender nogen denne måler, og kan der skaffes en manual (gerne kopi)

Du burde kunne hente en manual her. Jeg kunne godt nok ikke få det til at
virke da jeg prøvede, men måske virker det senere:

http://www.gossen-photo.de/english/foto_sammler.html

mvh
Preben