Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Q: Pris på Canon PowerShot A10
Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 11-02-03 03:54

Hej Gruppe.

Jeg er ved at overveje at skifte mit Canon A10 ud med et Olympus Camedia 730
UZ. Men spørgsmålet er, hvad jeg kan tage for mit gamle A10. Standen på
kameraet er god, og der medfølger et 128 MB CF-kort.

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen

Fra : poul madsen

Dato : 11-02-03 10:04

TDC. har i øjeblikket tilbud på en A10 med kortlæser og 64mb kort, til 1995.
kr.
Du skriver heller ikke noget om alder og evt. garanti og kviterring. Men
skriv lidt mere om kameraet og hvor i Dk. den befinder sig, så er jeg måske
interesseret.
Poul.

Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 11-02-03 11:28

Kameraet er lidt under et år gammelt, og kvittering, org. emballage og alt
org. tilbehør + 128 MB kort medfølger. Kvittering haves. Kameraet befinder
sig i Sønderjylland.
Men efter at se TDCs tilbud, kan man da blive fristet til at købe et
undervandshus til kameraet og bruge det til undervandsfoto i stedet for. Har
godt nok aldrig prøvet, men det virker da spændende.
Nu må jeg lige se tiden lidt an, men kom med et bud, jeg forbeholder mig ret
til ikke at sælge, hvis ikke jeg finder det godt nok

Med venlig hilsen

Fra : Brian Jensen

Dato : 11-02-03 11:12

Hej
Jeg er også indehaver af en Canon A10 med 64 mb kort og taske, som jeg har
prøvet på at sælge i en stykke tid. Prisen er nu helt nede på 1300 kr og der
er stadig ingen henvendelser på den.
I foto butiker er jeg blevet budt fra 400 til 700 kr. Så jeg tror næsten man
bliver nødt til at forære dem væk

Hilsen Brian

Fra : poul madsen

Dato : 11-02-03 12:25

HHMMmmm. 1300. kr. uden kortlæser, så er det jo meget tæt på nyprisen, så
tror jeg de fleste vil vælge at købe nyt, og måske give 450 kr. mere og få
et A 40.
Jeg ville egentligt godt have budt på et af dem, men så risikere jeg vist
bare at "fornærme" en af jer.
Mvh.
Poul Madsen

Fra : poul madsen

Dato : 11-02-03 12:34

Har lige tjekket på Edb.priser.dk, A10 har været på tilbud i uge 2-4 og 5
til 1795.kr.
Poul

Fra : poul madsen

Dato : 11-02-03 12:58

Bare for at være lidt nysgerrig , når man nu har kunne få den på tilbud til
1795. kr. hvad gav du for den, for lidt under et år siden ??
Poul

Fra : Bong

Dato : 11-02-03 14:44

Jeg ville godt byde på det men nok ikke mere end 600 kr

Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 11-02-03 15:08

Jeg gav dengang ca. 2500,- kr. hos Photocare, da det var på tilbud. Jeg
købte det sådan set fordi mit gamle Canon spejlrefleks var blevet stjålet
efter et indbrud.

MVH
Thomas

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 11-02-03 17:19

hvad regner du med at skulle have for kameraet ?

hvad var det for et kamera du fik stjålet ???

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111